עו"ד תאונת דרכים

ההגדרה לתאונת דרכים כוללת לא רק התנגשות בין שני כלי רכב, אלא גם פגיעות אחרות בכת כניסה לרכב או יציאה ממנו, נפילה באוטובוס ועוד. תאונת דרכים מוגדת על פי חוק הפיצויים וכוללת גם מקרים בהם אדם לא נפגע מבחינה פיזית, אלא היה עד למוות או לפציעה קשה של אדם קרוב. תחום תאונות הדרכים הינו מורכב ורחב ולכן מומלץ לפנות לקבלת ייעוץ משפטי מידי עו”ד תאונת דרכים מיד לאחר התרחשות התאונה. עורך דין ייצוג נפגעי תאונות דרכים הינו בקיא ברזי החוק ויכול לסייע בידי המעורב בתאונה לברר האם מדובר בתאונת דרכים גם כאשר המקרה אינו ברור וכאשר האדם אינו סבור שהיה מעורב בתאונה כלל.

עורך דין ייצוג נפגעי תאונות דרכים

עו”ד תאונת דרכים יבטיח שמירה על זכויות הלקוח וזאת בהתאם לוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים. על פי החוק, כל אדם אשר נפגע בתאונת דרכים זכאי לפיצוי גם במקרים בהם הוא האשם בתאונה. עורך דין ייצוג נפגעי תאונות דרכים יפעל ביעילות גם כאשר מדובר בפציעה קלה או במכה יבשה אשר נראות בתחילה כלא חמורות וזאת משום שייתכן שלאחר פרק זמן מסוים תחול החמרה במצב ובנזק. עו”ד תאונת דרכים יקבל לידיו את כל הפרטים אודות האירוע ומוטב לפנות לייעוץ משפטי מוקדם ככל הניתן. על הנפגע או המעורב בתאונה לאסוף את כל המסמכים החל מרגע הפינוי או ההגעה לבית החולים ולהעבירם לידי עו”ד לתאונות דרכים על מנת זה יבנה את תיק התביעה באופן נכון ומיטבי.

עו”ד לתאונות דרכים יקבל לידיו את הפרטים של כלי הרכב המעורבים בתאונה וכן פרטים אודות האנשים המעורבים ועדים לתאונה. חשוב לצלם את מיקום כלי הרכב על הכביש לאחר התרחשות התאונה וכן לשים לב לשעה ולמיקום המדויק בהם התרחש האירוע. כמובן שהחשוב מכל הוא לפנות בהקדם לקבלת טיפול רפואי ולמסור לגורם מוסמך בבית החולים את פרטי התאונה.

עו”ד תאונת דרכים של שליח

עורך דין ייצוג נפגעי תאונות דרכים מטפל גם במקרים של תאונת אופנוע, כאשר בהתאם לנסיבות המקרה, זכאי רוכב האופנוע לקבל פיצויים מהביטוח הלאומי במידה ונגרמה לו נכות. כאשר מדובר בתאונת דרכים שהיא גם תאונת עבודה דוגמת שליח שעשה תאונה בדרך למשלוח, חשוב לפנות לאיש מקצוע – עו”ד תאונת דרכים של שליח ולמצות את הזכויות להן זכאי הנפגע הן מהמוסד לביטוח לאומי והן מחברת הביטוח.

עו”ד לתאונות דרכים

ציבולסקי – לויטה עורכי דין הינו משרד המתמחה בתביעות נזיקין וביטוח. משרדנו הינו בעל ניסיון מקצועי רב ורקורד מרשים של הצלחות גם בתיקים מורכבים. צוות משרד ציבולסקי – לויטה עורכי דין, כולל עו”ד תאונת דרכים, עורך דין ייצוג נפגעי תאונות דרכים ומשפטנים מובילים ובכירים בתחומם. בכל מקרה בו הייתם מעורבים בתאונת דרכים, אנו נשמח לעמוד לשירותכם ולספק לכם ייעוץ וליווי משפטי אשר עשוי להיות חיוני ואף קריטי לשם מיצוי זכויותיכם.

צור קשר

דילוג לתוכן