עו"ד תביעות ביטוחי חיים

ביטוח חיים הינו אחת מפוליסות הביטוח השכיחות ביותר. במסגרת ביטוח חיים, המבוטח משלם תשלום חודשי לחברת הביטוח, כאשר במקרה של פטירה או אובדן כושר עבודה כתוצאה ממחלה או פציעה, הרי שחברת הביטוח תשלם חברת הביטוח פיצויים לבני המשפחה שהינם מוטבים בפוליסה. קיימים כמה סוגים של ביטוחי חיים וכן פוליסות אחרות המכילות רכיב של ביטוח חיים. תהליך קבלת הפיצויים במקרה של מותו של אדם מתבצעת לאחר קיום בדיקות לגבי נכסים ורכוש את האדם הותיר אחריו. לא אחת, חברות הביטוח דוחות את תביעת בני המשפחה נוכח טענה כי למבוטח היה אשם בגרימת הנזק, מה שפוטר את חברת הביטוח מתשלום. הטיפול בתביעות ביטוח חיים עשוי להיות מורכב וסבוך ולכן מומלץ לפנות לקבלת ייעוץ משפטי מידי עו”ד תביעות ביטוחי חיים אשר יבטיח לכם את האפשרות לממש את מלוא זכויותיכם.

עו”ד תביעות נגד חברות ביטוח

הגשת תביעות ביטוחי חיים טוב שתתבצע בידי עו”ד תביעות נגד חברות ביטוח בעל ניסיון ומומחיות בתחום, שכן חברות הביטוח משקיעות מאמצים רבים במטרה להימנע מתשלום הפיצויים. טיפול משפטי מקצועי בידי עו”ד תביעות ביטוחי חיים יבטיח מענה לכל טענות חברת הביטוח והתמודדות עם כל מצב משפטי סבוך ככל שיהיה. בכל טענה של חברת הביטוח בדבר אי תשלום תגמולי הביטוח על ידי המבוטח, הרי שעל חברת הביטול להוכיח כי העבירה עותק של פוליסת הביטוח למבוטח כפי שהיא מחויבת על פי חוק.

רשלנות של חברות ביטוח

בכל מקרה של רשלנות חברות הביטוח והעלאת טענות שאין להן בסיס משפטי, עו”ד תביעות נגד חברות ביטוח יסתור את טענות החברה ואף יציג הוכחות בדבר רשלנות של חברות הביטוח מבחינת יידוע של המבוטח בכל הסעיפים הרלוונטיים. תביעות ביטוחי חיים בידי עו”ד תביעות ביטוחי חיים יאפשרו התמודדות נאותה עם הטענות המשפטיות של חברת ביטוח, אשר לעתים אינן בלעות תוקף משפטי מוצק ואיתן.

תביעות ביטוחי חיים

תביעות ביטוחי חיים נדחות לא אחת במטרה לנסות ולהגיע עם המוטב לידי פשרה כוללת מתן תגמולים בשיעור הנמוך מהמגיע לו. טענות הדחייה של חברות הביטוח הינן מגוונות ופתלתלות ולכן טוב וחשוב להסתייע בשירותי של עו”ד תביעות ביטוחי חיים. ציבולסקי – לויטה עורכי דין, הינו משרד המתמחה בתביעות נזיקין וביטוח. צוות משרד ציבולסקי – לויטה עורכי דין, כולל עו”ד תביעות נגד חברות ביטוח בעל ניסיון בתחום תביעות ביטוחי חיים. הליווי המשפטי יסייע בידי הלקוח לזהות מצבים של רשלנות של חברות ביטוח ויבטיח מימוש מלוא הזכויות להן הוא זכאי על פי חוק.

צור קשר

דילוג לתוכן