עורך דין לתאונות דרכים

על פי חוק, נהג, נוסע או הולך רגל אשר נפגעו בתאונת דרכים, זכאים לפיצויים עבור נזקי גוף ונפש. על מנת לייעל את הטיפול המקצועי בכל מקרה של תאונת דרכים, הרי שחשוב להיוועץ עם עורך דין לתאונות דרכים ולנקוט במספר פעולות אשר עשויות להגדיל משמעותית את הסיכוי לקבלת פיצוי מקסימלי.

תביעת תאונת דרכים

מיד לאחר התרחשות התאונה, יש לדאוג לקבל את כל הפרטים הרלוונטיים לאירוע, החל ממספרי הרישוי של הרכבים המעורבים, דרך שמותיהם של המעורבים בתאונה ועד למיקום המדויק ושעת ההתרחשות. את כל הפרטים הללו יש להעביר לידי עורך שין לתאונות דרכים אשר ירכז אותם כחלק מתיק התביעה. במידה ונגרם נזק לרכב או לגוף הרי שיש לצלם את הנזקים ואזורי הפגיעה וכאשר מדובר בפגיעה פיזית ,הרי שיש לשמור את כל המסמכים המעידים על קבלת הטיפול הרפואי וזאת במטרה לקבל החזר הוצאות ופיצוי מתאים. תביעת תאונות דרכים חשוב שתתבצע בידי עו”ד תאונות דרכים מקצועי ומנוסה אשר זהו תחום התמחותו. כמובן שקודם לטיפול המשפטי, יש לפנות לטיפול רפואי ללא דיחוי, כאשר פעולה זו מספקת עדות אודות אמינות התרחשותה של התאונה.

עו”ד תאונות דרכים

עורך דין תאונות ידריך את הלקוח בזמן אמת בנוגע לפעולות הנכונות שיש לנקוט בהן, כאשר חשוב לפנות ולדווח למשטרה על התרחשות התאומה בסמוך ככל שניתן להתרחשותה. לתחנת המשטרה יש להגיע עם הפרטים והמסמכים הרלוונטיים וזאת כהתנהלות נכונה בסדר הפעולות אשר הינו בעל חשיבות בכת הגשת תביעת תאונות דרכים. עורך דין לתאונות דרכים יבסס את תביעת הפיצויים על המסמכים הרפואיים ולכן הימנעות מקבלת טיפול ואבחון רפואי, עלולה להיות לרועץ ולהקל על חברת הביטוח לטעון כי התאונה כלל לא התרחשה או שהפגיעה הינה קלה בלבד או שאינה קשורה לתאונה עצמה. תביעת תאונת דרכים בידי עו”ד תאונות דרכים מציגה את הקשר הישיר שבין הפנייה לקבלת טיפולים רפואיים לבין סכום הפיצויים אשר נתבע מחברת הביטוח. ככל המסמכים יהיו מקיפים ומפורטים, כך גדלים הסיכויים למקסם את הסכות לקבלת מלוא הפיצויים על פי חוק.

עורך דין תאונות

ציבולסקי – לויטה עורכי דין הינו משרד המתמחה בתביעות נזיקין וביטוח וכולל צוות משטנים בכיר ומוביל בתחומו. אנו מספקים ללקוחותינו שירותים משפטיים מקצועיים המבוססים על ניסיון מקצועי רב וידע רחב ועשיר בתחום. בין היתר, תוכלו למצוא במשרד ציבולסקי – לויטה עורכי דין, עורך דין לתאונות דרכים המתמחה בהגשת תביעת תאונת דרכים וכן עורך דין תאונות אשר יבטיח לכם מיצוי זכויותיכם וקבלת מלוא הפיצויים המגיעים לכם על פי חוק.

צור קשר

דילוג לתוכן