עורכי דין תאונות אישיות

אנשים רבים ובהם כל תלמידי ישראל מבוטחים בפוליסת תאונות אישיות. ביטוח זה הינו בעל סכום ביטוחי משתנה המהווה נגזרת של פרמיית התשלום אשר גובה חברת הביטוח. ביטוח תאונות אישיות רגילה כוללת פיצוי עבור רכיבים של מוות מתאונה, נכות צמיתה, נכות זמנית, שברים או כוויות, אשפוז כתוצאה מתאונה והוצאות רפואיות. פוליסת ביטוח תאונות אישיות אשר מונפקת עבור בתי ספר באמצעות העירייה או המועצה המקומית, כוללת כיסויים שונים, כאשר הפוליסה השכיחה ביותר אינה מפצה בגין שברים או אשפוז, אך כוללת החרים עבור הוצאות רפואיות והוצאות חילוץ. בכל מקרה של פציעה ילדכם בבית הספר, הרי שמומלץ לפנות לקבלת ייעוץ וליווי מקצועי מידי עורכי דין תאונות אישיות אשר יבטיח לכם מימוש זכויותיכם וקבלת פיצוי בהתאם לסוג הפציעה של הילד.

עו”ד תאונות אישיות

הורים רבים אינם מודעים לעובדה כי ילדם מבוטח בביטוח תאונות אישיות לתלמידים אשר נועדה להפעיל זכאות לקבלת פיצוי כספי במקרה של פציעה. רבים מההורים אינם תובעים את חברות הביטוח מתוך חוסר ידיעה על קיומה של פוליסת ביטוח זו. עורכי דין תאונות אישיות מכירים את רזי החוק ומכירים את העובדה כי בישראל כל תלמיד אשר נמצא במסגרת חינוך חינם, הינו מכוסה בפוליסת ביטוח תאונות אישיות תלמידים. עו”ד תאונות אישיות יאפשר לתבוע את הפיצויים המגיעים על פי חוק מחברת הביטוח, כאשר התלמיד אשר נפצע רשאי להגיש תביעה עד 3 שנים לאחר שהגיע לגיל 18.

תאונות אישיות תלמידים

עורכי דין תאונות אישיות יבטיח זכאות לפיצויים במקרים של נכות זמנית, נכות קבועה או מוות בכל מקרה של תאונה וזאת ללא תלות באשמת מי נגרמה התאונה. תאונות אישיות יכולות להתרחש גם מחוץ לשעות ולשטח בית הספר, אך הן יחשבו תאונות אישיות תלמידים עבור הילדים בכל מקרה. כך למשל, תלמיד אשר נמצא בדרכו למוסד חינוכי, במגרש המשחקים או בדרך לחוג, יהיה זכאי בעת פציעה להפעלת הכיסוי הביטוחי וקבלת פיצויים מתאימים.

תאונות אישיות

ציבולסקי – לויטה עורכי דין, הינו משרד המתמחה בתביעות נזיקין וביטוח וכולל צוות משפטנים בכירים ומנוסים בהם עורכי דין תאונות אישיות בעלי התמחות בתחום תאונות אישיות ככלל בהן תאונות אישיות תלמידים. צוות משרד ציבולסקי – לויטה עורכי דין, ישמח לעמוד לשירותכם ולהעניק לכם ייעוץ וליווי משפטי מקצועי בידי עו”ד תאונות אישיות אשר מכיר את רזי הדין ואת אופן הפעולה הנחוץ והיעיל מול חברות הביטוח וכל הגורמים והמוסדות הרלוונטיים. אנו נשקיע כל מאמץ ונעמיד לרשותכם את הכישורים והכלים המשפטיים העומדים לרשותנו על מנת להבטיח מיצוי זכויותיכם וקבל פיצוי הולם לכל מקרה בהתאם לנסיבותיו הספציפיות.

צור קשר

דילוג לתוכן