רשלנות במעקב הריון

תחום רפואת הנשים בישראל הינו מהמתקדמים והמפותחים בעולם וכולל בדיקות רבות ופשרות למעקב אחר מצב ההרה ושלומו של העובר. רשלנות במעקב הריון עלולה להביא ללידת ילד אשר סובל ממומים מולדים שונים אשר עלולים להוביל לפגיעות נוירולוגיות והתפתחותיות חמורות. רשלנות במעקב הריון עלולה להתבטא בלידה של ילד הסובל ממחלות או תסמונות שונות וזאת מבלי שנמסר להורים כי קיים חשש לכך במהלך ההיריון. מכאן נובעת החשיבות הרבה של מעקב הריון תקין ואחראי. רשלנות רפואית הינה מושג כולל ורחב אשר עלול להוביל לפגיעות שונות וכאשר מדובר על הריון וחדר לידה, הרי שכל טעות או חוסר תשומת לב עלולה להיות קטלנית. רשלנות רפואית היא שם כולל למגוון תחומים בהם: רשלנות במעקב הריון, רשלנות רפואית חדר לידה, רשלנות רפואית בבית חולים וכו’.

רשלנות רפואית חדר לידה

במקרים בהם נולד יילוד עם מומים קשים או מחלה גנטית, יש מקום לוודא האם מעקב ההריון נוהל בצורה תקינה ומקצועית. במידה והתרחשה רשלנות במעקב הריון או רשלנות רפואית חדר לידה, הרי שיש לבדוק האם ניתן היה לגלות את הסיכון ללידת יילוד בעל מום או מחלה עוד במהלך ההיריון ובכך לאפשר להורים להחליט האם הם מעוניינים לעצור את ההיריון. מול רשלנות רפואית בבית חולים מומלץ להתמודד בסיוע מקצועי של עורך דין רשלנות רפואית בלידה וזאת על מנת להבטיח כי התביעה המוגשת הינה מבוססת ומגובשת ותביא להשגת התוצאות הרצויות בהן פיצויים בהתאם לנסיבות המקרה.

רשלנות רפואית בבית חולים

רשלנות רפואית חדר לידה יכולה התבטא בכמה אופנים כגון: אישה הרה אשר לא הופנתה לביצוע בדיקות מתחייבות, בדיקות שפוענחו באופן רשלני, התעלמות מגורמי סיכון ואי המלצה על סיום היריון בשל גורמי סיכון. לשם טיפול הולם בתביעה בגין רשלנות במעקב הריון או רשלנות רפואית חדר לידה, יש לפנות לסיוע משפטי של עורך דין רשלנות רפואית בלידה אשר מתמחה בתחום רשלנות רפואית בבית חולים. מדובר בתחום הדורש ניסיון ובקיאות בעולם המשפט והרפואה אשר יאפשרו מיצוי של שאלת הנזיקין של היילוד ובני משפחתו והבטחת פיצוי מקסימלי לשם המשך חיים ושיקום בכבוד.

עורך דין רשלנות רפואית בלידה

ציבולסקי – לויטה עורכי דין, הינו משרד המתמחה בתביעות נזיקין וביטוח. צוות המשרד כולל עורך דין רשלנות רפואית בלידה המתמחה בהיבטים השונים של תחום רשלנות במעקב הריון, רשלנות רפואית חדר לידה וכן רשלנות רפואית בבית חולים ככלל. צוות המשפטנים של ציבולסקי – לויטה עורכי דין, ישמח לעמוד לשירותכם ולסייע לכם להתמודד בסבך הבירוקרטיה מול המוסדות השונים הרלוונטיים לשם מיצוי זכויותיכם והשגת התוצאות הרצויות לשביעות רצונכם.

צור קשר

דילוג לתוכן