כתבו עלינו המלצה – באתר של שוש רוטברג חתימה של איכות ויוקרה

עו"ד אסנת לויטה ועו"ד בתי שקיב – מתמחות בתביעות נזקי גוף וביטוח

 

מתמחות בתביעות נזקי גוף וביטוח

 

רזומה מקצועי ורקע אישי

"בתי: נולדתי וגדלתי בת"א, הראשונה מתוך רביעיה. מגיל צעיר, בשל חוש הצדק המפותח וכושר הביטוי שלי ניבאו שאהיה עו"ד. אני אמא ל – 3 ובעלת תואר במשפטים.

אסנת: נולדתי וגדלתי בפ"ת, וכיום גרה בקרית אונו. אמא ל – 4, בעלת 2 תארים: תואר במדעי ההתנהגות ותואר במשפטים.

שתינו עורכות דין מאז 2000 ושתינו עבדנו שנים רבות במשרדי עורכי דין גדולים המתמחים בייצוג נתבעים בתביעות נזיקין, לרבות חברות ביטוח, עיריות, וחברות מסחריות, ובמשרד האחרון בו עבדנו, הכרנו והפכנו לחברות טובות.

לאחר כ – 17 שנה של ייצוג נתבעים, החלטנו לנצל את כישורינו והידע שצברנו כדי לייצג דווקא את אלו שנפגעו וניזוקו בגופם, וזקוקים לעזרה כדי  להלחם בבעלות הכוח והממון. בשנת 2017 הקמנו את משרד "שקיב-לויטה, עו"ד".

 

במה משרדכן עוסק ומהם שירותיו?

״משרדנו מתמחה בדיני הנזיקין והביטוח, עם דגש על חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים, פקודת הנזיקין, פקודת ביטוח רכב מנועי, חוק חוזה ביטוח, חוק הביטוח הלאומי וכדומה.

אנו בעלות ניסיון רב שנים בטיפול בתיקי נפגעים קשים וייצוגם בבתי המשפט, על כל ערכאותיהם לרבות בית משפט השלום, בתי הדין לעבודה, בית המשפט המחוזי והעליון.

בנוסף, אנו עוסקות בייצוג נפגעים בפני רשויות כגון: ביטוח הלאומי, מס הכנסה ומשרד הבריאות. משרדנו עוסק גם בתביעות ביטוח אובדן כושר עבודה, ביטוח סיעודי, ביטוח תאונות, ביטוח חיים וכו'".

 

האם אתן רואות בעבודתכן שליחות?

"פעמים רבות אנו מייצגות אנשים שחייהם התהפכו לאחר שנפגעו קשה בתאונות. בתקופה קשה זו בחייו של אדם שזקוק לכל האנרגיה שלו כדי להתרכז בשיקומו, אנו מסירות מעליו את הדאגה הכלכלית והביורוקרטית, מול חברות הביטוח ומול המוסד לביטוח לאומי. הדרך שבה אנו מנהלות את התיק עשויה לשנות איכות חיי אדם פגוע מקצה לקצה, כך שבהחלט זו שליחות".

 

מה גורם לכן לגאווה בעבודתכן?

"להצליח להשיג עבור לקוח פיצוי, הרבה פעמים בסכומים שהוא לא חשב שיקבל".

 

רגע שיא בקריירה שהנכן גאות בו?

"יש הרבה. רגע אחד מרגש היה כשהצלחנו להשיג, במסגרת פשרה, לאחר מו"מ קשה עם פרקליטות המדינה, פיצוי בסך מיליון ₪, לצעיר שהוריו נטשוהו בינקותו, והפך לחסר בית וכל, עד שהסתבך עם החוק ומרוב ייאוש עשה נסיון אובדני במהלך חקירה במשטרה".

 

כמצליחות בתחומכן מה כולל ארגז הכלים שלכן?

"הרבה נסיון וידע שצברנו, יחד עם סקרנות, אכפתיות ורצון לעזור".

 

מה חשוב שלקוחותיכן יידעו עליכן?

"אנו דוגלות בייצוג המקצועי ביותר אולם במקביל מתמחות בניהול מו"מ להשגת תוצאות מקסימליות בפרק הזמן הקצר ביותר לכל לקוח. לקוחות המשרד מטופלים ע"י אחת השותפות באופן אישי, ואנו נותנות מענה לכל בעיה באופן נגיש ויעיל".

 

כנשים משפיעות, מהו האני מאמין שלכן?

"כנשים חשנו תמיד שאנחנו צריכות להיות יותר טובות, יותר חרוצות ויותר לוחמניות כדי לקבל את מה שמגיע לנו. כיום אנו מגייסות את "רוח הלחימה" לטובת הלקוחות שלנו. האני מאמין שלנו הוא לא לוותר אף פעם על מה שאנחנו חושבות שמגיע ללקוח שלנו ולכן אנחנו לא מהססות לפנות לכל האפיקים האפשריים על מנת למצות את זכויות הלקוחות שלנו".

 

עם קריירה מצליחה איך נראה הפנאי שלכן?

"אסנת: את סופי השבוע אני מקדישה לעצמי ולמשפחה. למרות הפיתוי, בסופי השבוע אני לא עוסקת בכלל בעבודה. אני אוהבת לבשל, לטייל, לבלות עם חברים וסתם לשבת עם הילדים ולדבר. אחד הבנים שלי, שהוא סטודנט לקולנוע ומומחה בייקום של מארוול, עושה לי בשנה האחרונה "סדרת חינוך" כך שכמעט כל סוף שבוע אני רואה סרט גיבורי על.

בתי: עם קריירה וגידול ילדים אין לי הרבה זמן פנוי. במעט הזמן שיש לי אני מבלה עם בן זוגי, אוהבת מאד את חוף הים ומסעדות טובות אבל גם אוהבת מאד לבלות בבית עם המשפחה המורחבת".

 

היכן אתן רואות את עצמכן עוד 5 שנים?

"כרגע מאד טוב לנו במקום שבו אנו נמצאות. כל עוד אנחנו מרגישות שאנו עושות טוב וגם נהנות מזה נשמח להמשיך באותה דרך גם בעוד 5 או 10 שנים".

 

 

טיפ

גם תאונה

בדרך מהבית לעבודה

או להיפך היא "תאונת עבודה"

 

 

טוב לדעת

 

המשרד שלנו מתמחה בדיני הנזיקין והביטוח, תוך דגש על חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים. אנו בעלות ותק ונסיון רב, בייצוג בבתי המשפט על כל ערכאותיהם, אנו דוגלות בייצוג המקצועי ביותר, אולם, במקביל, מתמחות בניהול משא ומתן להשגת תוצאות מקסימליות, בזמן הקצר ביותר האפשרי, עבור לקוחותינו

 

 

 

צור קשר

דילוג לתוכן