עו"ד לתאונות עבודה

כיצד בוחרים עו”ד לתאונות עבודה

למרבה הצער, תאונות עבודה הינן נפוצות מאוד בארצנו ולא מעט אנשים נפגעים בגופם וביכולתם לפרנס את יקיריהם. בדיוק לשם כך קיימות פוליסות ביטוח של המעסיקים, פוליסות אישיות של הנפגע, וכמובן גם המוסד לביטוח לאומי. אכן, כל אחד מאיתנו משלם מידי חודש תשלומים לביטוח הלאומי על מנת שבבוא העת יוכל לקבל את הסעד שיאפשר לו לשמור על אורח חיים סביר, מבלי להידרדר למצוקה כלכלית קשה גם בשעת פציעה או מחלה. יחד עם זאת, השגת הפיצויים מהמוסד לביטוח לאומי ומהגופים האחרים אינה עניין של מה בכך, ולכן חשוב מאוד לפנות אל עו”ד לתאונות עבודה.

לבחור נכון את עורך הדין

כעיקרון, אין מניעה מכל עורך דין בישראל לטפל בעניינים הקשורים לתאונת עבודה. ואולם, כמו כל תחום מקצועי גם כאן אנשי המקצוע נבדלים זה מזה בפרמטרים שונים, אשר יכולה להיות להם השפעה מהותית על זירוז או עיכוב ההליכים, ואף על שיעור הפיצויים שיקבל הנפגע בתאונת העבודה. אם כן, כאשר פונים אל עו”ד תאונות עבודה יש לברר מספר פרמטרים בסיסיים, והראשון שבהם הוא תחום המומחיות שלו.

יש להבין כי בשוק פועלים עורכי דין אקלקטיים שלכאורה מתמחים כמעט בכל תחום משפטי. מה שעליכם לחפש הוא עורך דין אשר תחום המומחיות המובהק שלו הוא דיני נזיקין בכלל, ותחום הביטוח לרבות המוסד לביטוח לאומי בפרט. עורך דין כזה מכיר היטב ולעומק את ההליכים הצפויים, את הגורמים המעורבים, את הגישות העדכניות כלפי נפגעים במוסד לביטוח לאומי, את הטפסים הרלוונטיים, את הטעויות שיש להימנע מהן, את הנעשה בוועדה הרפואית, את חוות הדעת שתחזק את טענות הנכות שלכם, וכן הלאה. לעומת זאת, עורך דין שאינו בעל מומחיות מעמיקה בתחום זה, עלול לבצע שגיאות מהותיות עוד בתחילת הדרך, אשר יעלו לכם בממון רב ובאופן שיהיה קשה עד בלתי אפשרי לתקנו לאחר מכן.

ההיבט השני שיש לבחון הוא הניסיון. בדומה לדברים שנאמרו לעיל, יש לזכור שככל שעורך הדין מתמחה יותר שנים בתחום תאונות העבודה, כך ביכולתו לצפות מראש את המהלכים ולבנות את האסטרטגיה האפקטיבית ביותר עבורכם. זאת בניגוד לעורך דין מתחיל, אשר מגשש את צעדיו הראשונים מול פקידי הביטוח הלאומי ונציגי חברות הביטוח הפרטיות, ואינו בעל ניסיון רב בייצוג בועדות הרפואיות, בבית הדין ובערכאות הערר השונות.

לפרטים נוספים בנושא ולקביעת פגישת ייעוץ עם עו”ד תאונת עבודה בעלת ניסיון רב, הנכם מוזמנים לפנות אל משרדנו בטלפון 052-6525152.

צור קשר

דילוג לתוכן