עורך דין תאונת עבודה בתל אביב

כיצד מסייע לכם עורך דין תאונות עבודה בתל אביב

פנייה אל עורך דין תאונות עבודה בתל אביב הינה חשובה מאוד ויש לעשות אותה בהקדם. זאת מאחר וניתן בהחלט לתבוע סעד כספי בלתי מבוטל מהמוסד לביטוח לאומי, מחברות ביטוח ומגורמים נוספים, אשר עשויים להגיע לסכומים גבוהים כתלות בסוג ובחומרת הפגיעה ובהשלכותיה על יכולתו של הנפגע לעבוד ולפרנס את עצמו ואת משפחתו.

פנייה לביטוח הלאומי עקב תאונת עבודה

המוסד לביטוח לאומי מחויב לשלם לאנשים שמקבלים הכרה בתור נפגעי עבודה, פיצויים או סעדים כספיים מסוגים שונים. כך לדוגמא, הפיצויים יכולים להיות בדמות דמי פגיעה המהווים שבעים וחמישה אחוזים מהמשכורת למשך שלושה חודשים. כמו כן, הפיצויים עשויים להיות מענק חד פעמי וכן גמלה חודשית, אשר תלויים בשיעור הנכות שקבעה וועדה רפואית לנפגע. מלבד זאת, קיימים סעדים נוספים כמו מימון טיפולים רפואיים והוצאות רפואיות נוספות, שיקום והכשרה מקצועיים, ועוד.

באופן כללי, תאונת עבודה מוגדרת בתור פגיעה שנגרמה במהלך העבודה, או בדרך אל ובחזרה מהעבודה. מדובר באירוע חד פעמי ולא צפוי כמו נפילה מסולם, נפילה של חפץ כבד על האדם, החלקה וכיוצא בזאת. בנוסף, קיימת רשימה ארוכה של מחלות מקצוע המוכרות על ידי הביטוח הלאומי, שאינן בגדר תאונה אך בהחלט מזכות בפיצויים, והינן קשורות לתנאי העבודה של המבוטח.

מדוע צריך עורך דין?

עורך דין תאונת עבודה בתל אביב מסייע לכם בכל הפרוצדורה מול הביטוח הלאומי, וכן מול גופים נוספים כגון פוליסות אישיות שלכם מול חברות ביטוח שונות, חברות ביטוח המבטחות את המעסיק, או נגד המעסיק עצמו. בכל הקשור לביטוח הלאומי (אם כי הדברים נכונים גם לגבי שאר הגופים) קבלת הפיצויים אינה מובנת מאליה, ואפילו לא ההכרה בתור נפגע עבודה. אכן, לעיתים קרובות מערימים הגורמים השונים במוסד לביטוח לאומי קשיים בפני המבוטחים, אשר מתקשים להבין את זכויותיהם, את ההליכים הבירוקרטים, ומבצעים לא פעם טעויות המובילות להפחתה משמעותית של הפיצויים שיכלו לקבל. עורך דין תאונות עבודה תל אביב מלווה אתכם לכל אורך הדרך, החל מהגשת הטפסים הראשונים, דרך הכנה לקראת הוועדה הרפואית של המוסד לביטוח לאומי, ועד לייצוג בפניה, הגשת ערעורים לערכאות הרלוונטיות ועוד. בכל אותה עת פועל עורך הדין למיצוי של זכויותיכם מול הגופים השונים והשגת פיצויים מקסימאליים.

לפרטים נוספים בנושא ולקביעת פגישת ייעוץ הנכם מוזמנים לפנות אל משרדנו בטלפון 052-6525152.

צור קשר

דילוג לתוכן