עורכי דין תאונות אופנוע

עורכי דין תאונות אופנוע

כפי שיודע כל רוכב אופנוע, מדובר בכלי רכב בעל סיכון גבוה לתאונות המערבות פגיעות גוף. גם אתם בוודאי חשים זאת עם עלויות הביטוח הגבוהות יחסית לביטוחי הרכבים. אכן, במקרה של תאונות אופנוע להתדיינות ולתביעה המוגשת כנגד חברת הביטוח יש מקום מרכזי.

איזו חברת ביטוח תובעים?

עורכי דין תאונות אופנוע יסבירו לכם כי בהתאם לחוק הפלת”ד, ביטוח החובה שלכם מחייב את חברת הביטוח שאצלה רכשתם את הפוליסה לכסות את כל נזקי הגוף שלכם. יחד עם זאת, לעיתים ביטוח החובה אינו קיים בכלל או אינו בתוקף וגם במקרה כזה אין להרים ידיים, מאחר שאם האשמה בתאונה הייתה של נהג הרכב שפגע בכם, תוכלו לתבוע את החברה שביטחה את רכבו אולם תביעה זו לא תתנהל לפי חוק הפלת”ד, אלא לפי פקודת הנזיקין. בנוסף, במידה שהתאונה התרחשה עקב רשלנות של גורם כלשהו כגון מע”צ, מפעיל כביש אגרה, רשות מקומית, מועצה מקומית או עירייה, הרי שניתן לתבוע את הגופים הללו בתביעת נזיקין.

מה גובה הפיצויים שניתן לקבל?

כאשר תיפגשו עם עורך דין תאונות אופנוע הוא יסביר לכם שגובה הפיצויים תלוי במספר משתנים. ראשית, הדבר תלוי בחומרת הפגיעה שלכם, על הסבל הכרוך בה, האשפוז והטיפולים הרפואיים שנאלצתם לעבור, הפגיעה באיכות החיים שלכם וכדומה. בנוסף, ישנה חשיבות גדולה לעובדה שהפגיעה היא גם תפקודית, כלומר נוצרה בעיה משמעותית ביכולתכם לעבוד ולתפקד בחיי היומיום. עוד תלוי גובה הפיצויים במשכורת הנוכחית שלכם ובפוטנציאל ההשתכרות העתידי. וכל אלו תלויים לא מעט בגיל שלכם, שכן ככל שהגיל צעיר יותר כך ההשלכות העתידיות על חייכם יהיו יותר משמעותיות, ובהתאם לכך גם הפיצויים.

מדוע חשוב לפנות לעורך דין?

את הפנייה אל עורך דין תאונת אופנוע כדאי לעשות בהקדם האפשרי, סמוך ככל הניתן למועד התאונה. במידה שאתם עוד נמצאים במקום, עורך הדין ינחה אתכם לתעד את הנסיבות, את הפגיעות ולקחת את הפרטים של כל המעורבים. בנוסף, הוא ינחה אתכם להגיע לטיפול רפואי בכל מקרה, וגם אם אינכם בטוחים שאתם סובלים מפגיעה קשה. את כל התיעוד הרפואי על הטיפולים, הבדיקות והאבחנות שנעשו בבית החולים, יש לאסוף בצורת העתקים ולשמור אצלכם. מעבר לכך, עורך הדין הוא זה שיגבש עבורכם את הצעדים המתבקשים לפנייה אל חברת הביטוח, או אל כל גורם אחר שניתן לתבוע ממנו פיצויים. ניסיונו ובקיאותו המעמיקה בהליכים הצפויים ועם הגופים המעורבים, יכולה להיות משמעותית מאוד לגובה הפיצויים שיינתנו לכם בסופו של יום.

לפרטים נוספים ולקבלת ייעוץ וליווי מטעם עורך דין תאונות אופנוע הנכם מוזמנים לפנות אל משרדנו בטלפון 052-6525152.

צור קשר

דילוג לתוכן