עורכי דין תביעות נזיקין

באילו נושאים עוסקים עורכי דין תביעות נזיקין?

אם אתם מחפשים עורך דין תביעות נזיקין חשוב שתבינו תחילה כי מדובר בענף משפטי רחב יריעה, הכולל קשת רחבה של נושאים, נסיבות, תביעות, סוגי פיצויים, ערכאות וגופים שעשויים להיות מעורבים. באופן כללי, תפקידם של עורכי דין תביעות נזיקין הוא להשיג עבור לקוחותיהם את הפיצויים הגבוהים ביותר שאפשר, ולעשות זאת לאור אסטרטגיה ברורה, ביצוע צעדים מושכלים, תוך התחשבות במרכיב הזמן וברצונות וצרכי הלקוח.

סוגים שונים של תביעות נזיקין

קצרה היריעה מלתאר את כל התחומים בהם עוסקים עורכי דין תביעות נזיקין. לכן נתאר בפניכם כמה עיקריים מתוכם:

רשלנות רפואית – מדובר בתביעה המוגשת לבית המשפט כנגד רופא, צוות רפואי או מוסד רפואי, אותו כמעט תמיד מבטחת חברת ביטוח. הרשלנות יכולה להתבטא למשל בנזקים לגוף, בטיפול מיותר, בטיפול שגוי, באי קבלת הסכמה מדעת, באבחון לקוי, במתן טיפול באיחור וכן הלאה.
תאונות דרכים – אלו תביעות המוגשות כנגד חברות הביטוח שאצלן מחזיקים בעלי הרכבים את פוליסת החובה. בהתאם לחוק, בעל הפוליסה וכל הנוסע ברכבו וכן הולך רגל שנפגע מהרכב זכאים לפיצויים מחברת הביטוח בגין נזקי גוף.
מפגעים ברשות הרבים – מדובר למשל בתביעות שמוגשות נגד רשות מקומית שהזניחה את חובותיה ויצרה ברשלנות מפגע ברחוב או בכביש, תביעה כנגד בית עסק שאדם החליק במהלך ביקור בו, תביעה כנגד בעל מקום פרטי אשר קיים בו מפגע וכדו’.

פנייה לעורך דין לדיני נזיקין

זו הייתה רק סקירה קצרה של התחומים בהם עוסקים עורכי דין תביעות נזיקין. לכן, כאשר פונים אל עורך הדין יש לברר האם הוא בעל ניסיון רב בכלל, וניסיון ספציפי בתחום התביעה המבוקש, ושיספר לכם על מקרים בהם טיפל ומה הצליח להשיג עבור לקוחותיו. לפרטים נוספים ולקבלת ייעוץ וליווי מטעם עורך דין תביעות נזיקין הנכם מוזמנים לפנות אל משרדנו בטלפון 052-6525152.

צור קשר

דילוג לתוכן