משרד עורכי דין לתאונות דרכים

תחום נזקי גוף כתוצאה מתאונות דרכים הינו תחום משפטי רחב אשר מעוגן בחוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים, כאשר החוק קובע מהן הדרכים בהן יפוצה הנפגע על נזקי גוף שנגרמו לו בשל תאונת דרכים וזאת ללא קשר למי אשם בתאונה. הזכות לפיצוי אינה מותנית באשמה ואינה מושפעת מהאשם למעט מקרים בהם הנזק נגרם בכוונה תחילה. לשם קיום החוק, חלה חובת ביטוח על כל נהג וזאת במטרה להבטיח שכל נפגע יהיה רשאי לקבל פיצוי גם כאשר מדובר בנתבע שהינו חדל פירעון. במקרים בהם הנתבע לא ביטח את עצמו, הרי שניתן לתבוע את קרן הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים.

משרד עו”ד לתאונת דרכים

לשם מימוש הזכויות בכל מקרה של תאונת דרכים, ישנה חשיבות רבה לפנייה לקבלת ליווי וייעוץ משפטי של משרד עורכי דין לתאונות דרכים. משרד עו”ד לתאונת דרכים יבטיח ללקוח מיצוי הזכויות, כאשר גובה הפיצויים נקבע בהתאם לכמה פרמטרים בהם: אחוז הנכות שנגרם, גיל הנפגע, רמת השתכרותו ויכולתו המקצועית של עו”ד ייצוג נפגעי תאונות דרכים. הנפגע זכאי לקבל החזר על הוצאות רפואיות הוצאות נלוות שנגרמו כתוצאה מהתאונה, כאשר גובה הפיצוי עבור כאב וסבל נקבע בהתאם לחומרת הפגיעה, סוג הטיפולים, משכם ותדירותם. משרד עורכי דין לתאונות דרכים יספק מענה במצבים בהם הנפגע אינו מסוגל לפרנס את עצמו והוא עלול להגיע למצוקה כלכלית. משרד עורכי דין לתאונות דרכים המספק ייצוג בידי עו”ד תאונות יאפשר פנייה בשם הנפגע לחברת הביטוח או לבית המשפט בדרישה לתשלום תכוף הכולל תשלום חודשי קבוע שנועד לאפשר את המשך ניהול משק הבית של הלקוח.

עו”ד ייצוג נפגעי תאונות דרכים

משרד עו”ד לתאונת דרכים מתייחס לכל סוג של תאונת דרכים ולנסיבות הספציפיות של כל מקרה לגופו. במטרה לסייע לפעולה יעילה של עו”ד ייצוג נפגעי תאונות דרכים, חשוב להיבדק מיד לאחר התאונה ולקבל טיפול רפואי, כאשר כל המסמכים הרלוונטיים מועברים לידי עו”ד תאונות ובהם פירוט של כל הפגיעות והכאבים מהם סובל הנפגע. משרד עורכי דין לתאונות דרכים ירכז את כל המסמכים הקשורים לתאונה והרלוונטיים לניהול תביעת נזיקין.

עו”ד תאונות

ציבלסקי – לויטה עורכי דין, הינו משרד עורכי דין לתאונות דרכים הכולל צוות משפטנים מומחים, בכירים ומנוסים בתביעות נזיקין כתוצאה מתאונת דרכים. משרד ציבולסקי – לויטה עורכי דין, כולל עו”ד ייצוג נפגעי תאונות דרכים וכן עו”ד תאונות אשר מעניקים ייעוץ, ייצוג וליווי משפטי בכל שלבי הליך התביעה וזאת במטרה להגיע לתוצאות הטובות ביותר במקצועיות ובמהירות האפשרית.

צור קשר

דילוג לתוכן