עורך דין לתאונות עבודה

עורך דין מומחה לתאונות עבודה וגמלת הנכות

המוסד לביטוח לאומי מסייע לנפגעי תאונות עבודה במגוון רחב של הטבות, מענקים וגמלאות. מדובר בסכומים בלתי מבוטלים התלויים באופן מהותי בשיעור אחוזי הנכות שייקבעו למבוטח על ידי הוועדה הרפואית. עורך דין מומחה לתאונות עבודה יסייע לכם בהליך חשוב זה, אשר ישפיע בצורה משמעותית על מצבכם הכלכלי בעתיד לבוא.

אילו סכומים יכולים לקבל בעלי נכות מעבודה
עורך דין תאונות עבודה יוכל להסביר לכם כי הסכומים היותר משמעותיים של הפיצויים מורכבים ממענק חד פעמי או מגמלת נכות. באשר לקצבת הנכות, אם לאדם נקבעה נכות העולה על 20% הוא יהיה זכאי לקצבה חודשית לכל חייו. אם לאדם נקבעה נכות הנעה בין 9% ל – 19% הוא יהיה זכאי למענק חד פעמי המכונה מענק נכות. מדובר בסכום השווה לקצבה החודשית, אותו מכפילים בארבעים ושלוש, והוא ניתן בבת אחת. כפי שניתן לראות, עשוי להיות הבדל משמעותי של עשרות ומאות אלפי שקלים בין מי שנמצא זכאי למענק בלבד, לבין מי שנמצא זכאי לקצבת נכות המתפרשת על פני כל החיים.

כיצד עורך הדין מסייע

עורך הדין יסביר לכם את משמעות אחוזי הנכות ויכין אתכם לקראת הוועדה הרפואית של המוסד לביטוח לאומי. בין היתר, עורך הדין עשוי להפנות אתכם לקבלת חוות דעת רפואית אשר תחזק את טענותיכם וללוות אתכם לוועדה הרפואית. כמו כן, הוא יכין אתכם לקראת המפגש עם חברי הוועדה, ויסייע לכם להימנע מטעויות העלולות לסבך את המצב. מלבד זאת, במידת הצורך עורך הדין יעזור בהגשת הערעור על קביעת הוועדה, ומעבר לכך הליווי הצמוד שלו לכל אורך הדרך יעזור למנוע שגיאות כבר למן ההתחלה, שבהחלט יכולות להשפיע בהמשך על קביעת אחוזי הנכות שלכם והפיצוי המשתמע ממנה.

לפרטים נוספים בנושא ולקביעת פגישת ייעוץ עם עורך דין מומחה לתאונות עבודה בעלת ניסיון רב, הנכם מוזמנים לפנות אל משרדנו בטלפון 052-6525152.

 

צור קשר

דילוג לתוכן