עורכי דין נזיקין מומלצים

איך מוצאים עורכי דין נזיקין מומלצים?

אם אתם מחפשים עורכי דין נזיקין מומלצים הנכם מוזמנים לפנות אל משרד ציבולסקי-לויטה, המתמחה בדיני נזיקין וביטוח, בדגש על חוק הפלת”ד, פקודת ביטוח רכב מנועי, פקודת הנזיקין, חוק הביטוח הלאומי וכיוצא בזאת. לעורכות הדין במשרדנו ניסיון רב שנים בתביעות נזיקין לסוגיהן, בהתנהלות מול חברות הביטוח ונציגיהן, מול המוסד לביטוח לאומי, ובייצוג לקוחות בכל הערכות המשפטיות – החל בבית הדין לעבודה ועד לבית המשפט העליון.

מה הופך עורך דין נזיקין למומלץ?

קודם כל, עורך דין נזיקין מומלץ הוא כמובן כזה שעליו קיבלתם המלצות מאנשים שאתם סומכים עליהם, בין אם קולגות, שותפים, חברים ובני משפחה. כמו בכל תחום מקצועי, המלצות על עורך דין נזיקין בהחלט יכולות להיות צעד ראשון בכיוון הנכון. ואולם, חשוב שתזכרו שמה שמתאים למקרה אחד לא בהכרח מתאים לאחר, ולכן שאלו את הממליץ במה בדיוק עסקה התביעה ומדוע הוא ממליץ על עורך הדין: האם בגלל הליווי הצמוד, הסבלנות, ההסברים הברורים והעבודה בגובה העיניים? האם בגלל שכר הטרחה (במקרים רבים שכר הטרחה מוגבל בחוק ומגולם באחוזים מהפיצויים הנפסקים)? האם בגלל התוצאות והפיצויים שהצליח להשיג? האם בגלל הטיפול היעיל והמהיר בעניינם?

אפשרות נוספת להגיע אל עורכי דין נזיקין מומלצים היא כמובן דרך רשת האינטרנט. כל משרד עורכי דין המכבד את עצמו יחזיק אתר שבו ניתן להתרשם מהמומחיות של עורכי הדין, מהתחומים בהם הם עוסקים, מניסיונם וכדומה. יש לציין כי בתחום הנזיקין מעורבות לעיתים קרובות סוגיות ביטוחיות, שבהן יש לטפל מול חברות הביטוח שאצלן נרכשו הפוליסות. לכן, יש לשים את הדגש גם הנושא הזה ולבחון אם לעורך הדין יש ניסיון בו. מלבד באתר האינטרנט של המשרד, ניתן לחפש עורך דין נזיקין מומלץ גם בפורומים ובפורטלים משפטיים העוסקים בתחום, ולעיתים קיימות גם המלצות ברשתות החברתיות. אפשר בהחלט גם להקליד את שמו של עורך הדין שאתם שוקלים לעבוד איתו בגוגל, ולקרוא מספר פסקי דין הנוגעים לתביעות שבהן היה מעורב.

לפרטים נוספים ולקבלת ייעוץ וליווי מטעם עורך דין נזיקין מומלץ הנכם מוזמנים לפנות אל משרדנו בטלפון 052-6525152.

צור קשר

דילוג לתוכן