עורכי דין תביעת אובדן כושר עבודה

תביעת אובדן כושר עבודה

תביעות ביטוח אובדן כושר עבודה, הן פעמים רבות סבוכות ומורכבות, סלע המחלוקת מול חברת הביטוח עומד על שיעור הפגיעה בכושר התפקוד של המבוטח, האם קיימת נכות, מהם אחוזי הנכות וכו’. חברות הביטוח הינן חברות כלכליות ולפיכך רצונן לשלם למבוטח את הסכום המינימלי האפשרי. לא פעם חברות הביטוח מערימות קשיים רבים עד אשר מקבלים תשלום אובדן כושר עבודה. במקרים רבים חברת הביטוח מפעילה מעקבים אחר הנפגע על מנת לבדוק את יכולותיו הפיזיות.

למידע נוסף לחצו כאן

עורך דין תביעת כושר עבודה – איך ניתן לצלוח את הבירוקרטיה מול חברות הביטוח?

חשוב להגיש תביעת אובדן כושר עבודה בסמוך ככל האפשר לתחילת המועד בו נפגע כושר העבודה, המשמעות של הגשת התביעה היא שהדבר מחייב את חברות הביטוח להתחיל באופן מיידי בבירורים ולשלם את התגמול בתוך 30 יום לאחר תום תקופת האכשרה.

מהם הטיפים של עורכי דין תביעות אובדן כושר עבודה?

על מנת לסייע לנפגע למצות את זכויותיו ריכזנו מספר טיפים שיחסכו עוגמת נפש, זמן וסף רב.

  • בדיקת פוליסת הביטוח – חשוב לאתר את פוליסת הביטוח ולקרוא אותה היטב ולהבין מהם הזכויות שלכם בגין אובדן כושר עבודה. עו”ד מומחה בתחום זה, יוכל להסביר לכם את זכויותיכם על פי הפוליסה.
  • תיעוד ואיסוף מסמכים רפואיים – יש לשמור את כל המסמכים הרפואיים אודות המחלה או התאונה שחוויתם (אבחנות רפואיות, צילומי רנטגן, CT, MRI, בדיקות דם, אישורי מחלה ומרשמים של תרופות).
  • כדאי להגיש תביעת נכות בביטוח לאומי לפני התביעה לחברת הביטוח, אחרי שמתקבלת הכרעה בעניינכם, תוכלו לדרוש הכרה באותם אחוזי נכות. מומלץ להביא העתק מהחלטת המוסד לביטוח לאומי.
  • תלושי שכר – חשוב מאוד לשמור ולהגיש את תלושי השכר שלכם ב -12 החודשים שקדמו לתאונה או המחלה. לתלושים אלה יש משמעות גדולה מאוד בקביעתם של התגמולים אותם תקבלו.
  • אובדן כושר עבודה עורכי דין – הסיכויים למצות את מקסימום התגמולים מול חברת הביטוח, יגדלו בצורה משמעותית אם תעזרו בשירותיו של עורך דין המתמחה בתביעות אובדן כושר עבודה.


איך בוחרים עורך דין מומחה באובדן כושר עבודה?

ההמלצה היא לבחור עורך דין, שזהו תחום עיסוקו המרכזי, בדרך כלל ככל שהניסיון של עו”ד בתחום גדול יותר, כך התהליך יוכל להתרחש מהר יותר והנפגע יוכל לקבל את כספי הפיצויים המגיעים לו בצורה מהירה וחלקה. כאשר פונים למשרד קטן ואיכותי, ניתן קבל יחס אישי ומקצועי כך שאתם תרגישו שאתם נמצאים בידיים הטובות ביותר.

עורכי דין תביעת אובדן כושר עבודה

משרד ציבולסקי-לויטה מתמחה מזה שנים רבות בדיני הנזיקין והביטוח עם דגש מיוחד על תביעות אובדן כושר עבודה. אנו בעלי ניסיון של שנים רבות בייצוג בבית המשפט על כל ערכאותיו (בתי משפט השלום, המחוזי והעליון).

לקוחותינו מטופלים על ידי אחת השותפות במשרד באופן אישי. בזכות הניסיון הרב, הידע וההופעות המרובות בבתי המשפט, כל לקוח שלנו יכול להיות סמוך ובטוח שענייניו מטופלים על ידנו באופן המקצועי והמסור ביותר. אם אתם מעוניינים לשמוע עוד על תביעות ביטוח אובדן כושר עבודה, אתם מוזמנים לצור איתנו קשר בטלפון נייד: 052-6525152 או כאן.

צור קשר

דילוג לתוכן