פוסט טראומה לאחר תאונת דרכים

פגיעה בתאונת דרכים עלולה להיום ארוע טראומטי. בשנים האחרונות עלתה מאוד המודעות לכך שגם תאונת דרכים שהסתיימה ללא פציעות חמורות, אך במהלכה הנפגע חשש לחייו או לשלמות גופו, עלול הדבר לגרום לקשיים נפשיים ניכרים, הקושי הנפשי מחמיר כאשר מדובר בתאונה שהנפגע סבל גם מפציעה פיזית.

איזה בעיות נפשיות עלולות להופיע לאחר תאונת דרכים?

הבעיות הנפשיות הנפוצות ביותר אחרי תאונת דרכים הן פוסט טראומה, והפרעת הסתגלות.

כיצד ניתן לאבחן פוסט טראומה לאחר תאונת דרכים?

במידה ואתם או אחד הנפגעים האחרים בתאונה חש מצוקה נפשית חשוב לא להתעלם ממנה, להתלונן אצל גורם טיפולי (יכול להיות בשלב הראשון גם רופא המשפחה) ולתאר בפניו את התחושות והשינויים שאתם חווים. ניתן גם לפנות לטיפול פסיכולוגי ו/או פסיכיאטרי. טיפול בבעיה יכול לעזור לעבור את התקופה הקשה, על מנת שתוכלו להמשיך בחייכם בצורה רגילה מבלי לפגוע באיכות חייכם.

פוסט טראומה לאחר תאונת דרכים

מהי פוסט טראומה?

פוסט טראומה הינה הפרעה פסיכיאטרית המתפתחת בדרך כלל לאחר חוויית אירוע המסכנת את שלמותו הנפשית והפיזית של האדם ולכן עלולה להתפתח כם לאחר תאונת דרכים.

כאשר הפגיעה הנפשית הינה משמעותית היא עלולה להביא לאובדן כושר עבודה בטווח קצר או ארוך, להוצאות רבות בגין הטיפולים הנפשיים ולקשיים בחיים המשפחתיים והבין אישיים. פעמים רבות הנפגע זקוק באופן נואש לכספי פיצויים אשר יעזרו לו לעבור את התקופה הקשה על מנת להתאושש ולחזור לחיים רגילים. במקרים אלו כדאי לקבל סיוע מקצועי של  עורך דין המתמחה בתחום זה, אשר יוכל לכוון אותנו איך למצות את הזכויות המגיעות לנו לפי חוק.

משרד ציבולסקי-לויטה מתמחה מזה שנים רבות בדיני הנזיקין והביטוח עם דגש מיוחד על חוק פיצויים לנפגעי תאונות דרכים. אנו בעלי ניסיון של שנים רבות בייצוג בבית המשפט על כל ערכאותיו (בתי משפט השלום, המחוזי והעליון).

לקוחותינו מטופלים על ידי אחת השותפות במשרד באופן אישי. בזכות הניסיון הרב, הידע וההופעות המרובות בבתי המשפט, כל לקוח שלנו יכול להיות סמוך ובטוח שענייניו מטופלים על ידנו באופן המקצועי והמסור ביותר. אם אתם מעוניינים לשמוע עוד על פוסט טראומה לאחר תאונת דרכים, אתם מוזמנים לצור איתנו קשר בטלפון נייד: 052-6525152 או כאן.

צור קשר

דילוג לתוכן