שכר טרחת עורך דין תאונת דרכים

שכר טרחת עורך דין בתביעת תאונת דרכים

תאונת דרכים היא אירוע מטלטל הגורם פעמים רבות לבלבול ותחושת חוסר אונים. על מנת לקבל ייעוץ מקצועי ותומך, רבים מהנפגעים פונים לעורך דין המתמחה בתחום של תאונות דרכים. עורך דין יוכל לתת הסבר ועצות לגבי התהליך ודרכי הפעולה הנכונות.

דברו איתנו

052-6525152phone
במיילpencil  

למידע נוסף לחצו כאן

מהו שכר טרחת עורך דין תאונת דרכים?

אחד החששות של אנשים שנפגעו בתאונת דרכים הוא ההוצאה הכבדה והנוספת שתהיה עליהם כאשר יצטרכו לשלם לעורך דין בנוסף להוצאות וההפסדים הנגרמים, גם כך, בעקבות הפגיעה (הפסד ימי עבודה, טיפולים רפואיים וכו’). על מנת להקל על ההתמודדות עם מצב זה קבע המחוקק בחוק את שכר הטרחה עבור הייצוג המשפטי של עורכי הדין וישולם באחוזים מתוך סכום הפיצוי שיתקבל. כללים אלה מגבילים את גובה שכר הטרחה של עורכי דין בתביעה לפי חוק פיצויים לנפגעי תאונות דרכים.

מכוון ששכר הטרחה של עורך דין תאונת דרכים קבוע בחוק, הרי שאין שום סיבה לפנות לעורך דין צעיר או עורך דין שאינו מתמחה בתחום תאונות הדרכים שכן גם הוא וגם עורך דין ותיק ומנוסה יגבו את אותו שכר הטרחה עבור הטיפול בתביעה.

שכר טרחה עורך דין תאונות דרכים – איך נקבע שכר הטרחה?

שכר טרחה עורך דין תאונת דרכים, שנקבע בהתאם לתוצאות ההליך משפטי, ולא יעלה על השיעורים הבאים:

  • במידה והושגה פשרה בין הצדדים מחוץ לבית המשפט, בטרם הוגשה תביעה, יש לשלם לעו”ד 8% + מע”מ מהסכום שנפסק לטובת הנפגע.
  • במידה והושגה פשרה לאחר הגשת התביעה וטרם ניתן פסק דין, שכ”ט עו”ד תאונות דרכים, יהיה 11% + מע”מ מהסכום שנפסק לטובת הנפגע.
  • במידה וניתן פסק דין לגבי גובה הפיצוי, שכר טרחה עורך דין תאונת דרכים, יהיה 13% + מע”מ מהסכום שנפסק לטובת הנפגע.
שכר טרחת עורך דין תאונת דרכים

שכר טרחה תאונות דרכים

חשוב מאוד לדעת שחברות הביטוח כמו גם בתי המשפט מוסיפים לפיצוי של התובע את שכר הטרחה בהתאם לתעריף הקבוע בחוק וכפי שפרטנו במאמר זה.

החוק הקובע את שכר הטרחה שעורך דין רשאי לגבות מאפשר לנפגעים (התובעים) לבחור עורכי דין מקצועיים ואיכותיים מבלי ששכר הטרחה לא הווה שיקול. השכר של עורך הדין הינו קבוע, אך עורך דין מנוסה המתמחה בתאונות דרכים יכול לשיג עבור לקוחותיו פיצוי גבוה הרבה יותר.

שכר טרחה תאונת דרכים

משרד ציבולסקי-לויטה מתמחה מזה שנים רבות בדיני הנזיקין והביטוח עם דגש מיוחד על חוק פיצויים לנפגעי תאונות דרכים. אנו בעלי ניסיון של שנים רבות בייצוג בבית המשפט על כל ערכאותיו (בתי משפט השלום, המחוזי והעליון).

לקוחותינו מטופלים על ידי אחת השותפות במשרד באופן אישי. בזכות הניסיון הרב, הידע וההופעות המרובות בבתי המשפט, כך לקוח שלנו יכול להיות סמוך ובטוח שענייניו מטופלים על ידנו באופן המקצועי והמסור ביותר. אם אתם מעוניינים לשמוע עוד על שכר טרחה עו”ד תאונות דרכים, אתם מוזמנים לצור איתנו קשר בטלפון נייד: 052-6525152 או כאן.

צור קשר

דילוג לתוכן