תאונה באופנוע

בכבישי ישראל השימוש באופנועים הינו שכיח למדי שכן מדובר באלטרנטיבה נוחה ויעילה לשימוש ברכב. בשל המספר הגבוה של כלי רכב דו גלגליים והעובדה כי הרכיבה עליהם הינה מסוכנת בהשוואה לרכב רגיל, הרי שלצערנו הרב תאונות אופנוע הינן שכיחות ואף עלולות להיות חמורות בתוצאותיהן ולגרום לפגיעות קשות. תאונה באופנוע עלולה להיות קטלנית ולא אחת היא גובה את חייהם של רוכבי האופנוע. תאונה באופנוע עלולה להתרחש כתוצאה ממגוון סיבות וגורמים החל מאובדן שליטה, דרך החלקה או נהיגה במהירות מופרזת ועד תקלה טכנית או התנגשות. חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים קובע כי תאונה באופנוע כמוה כתאונה בכל כלי רכב אחר, כאשר הנפגע זכאי לפיצויים במסגרת ביטוח החובה של האופנוע.

עו”ד תאונה באופנוע

בכל מקרה של מעורבות בתאונת אופנוע, הרי שחושב לנקוט בכמה פעולות בסדר נכון וזאת במטרה להבטיח מימוש הזכויות. ראשית יש לפנות לקבלת טיפול רפואי, גם כאשר נדמה תחילה שהפגיעה אינה חמורה, שכן פציעות שונות עלולות להחמיר המשך הזמן. שנית, יש לתעד את האירוע במידת האפשר ולרשום פרטים דוגמת השעה והמיקום של התאונה וכן פרטים מזהים של עדים לתאונה במידה והיו. לאחר מכן, חשוב לפנות לקבלת ייעוץ וליווי משטי מידי עו”ד תאונה באופנוע המתמחה ובקיא ברזי התחום. עו”ד תאונת אופנוע ינחה וילווה אתכם בכל השלבים של גיבוש תיק התביעה והגשתה מול הגורמים הרלוונטיים במטרה להבטיח קבלת פיצויים מתאימים ומימוש כל הזכויות המגיעות לכם על פי חוק.

עו”ד תאונת אופנוע

ביטוח החובה מכסה את הפגיעות אשר נגרמו לרוכב בלבד ואינו מכסה נזקי רכוש, חברת הביטוח מחויבת לשלם לרוכב האופנוע פיצויים בהתאם למידת הפגיעה וללא קשר לאחריות לתאונה. במידה והביטוח אינו בתוקף, הרי שהרוכב לא יוכל לממש את הזכות לקבלת פיצויים, אך באפשרותו לתבוע את החברה המבטחת את הנהג הפוגע וזאת במקרים בהם האשמה על התאונה היא של האדם הנוסף המעורב בתאונה. במקרים של תאונה באופנוע, ישנה חשיבות רבה לטיפול משפטי מקצועי של עורך דין תאונה באופנוע בעל ניסיון בתחום.

עורך דין תאונה באופנוע

ציבולסקי – לויטה עורכי דין, הינו משרד המתמחה בתביעות נזיקין וביטוח בהן תאונה באופנוע. צוות משרד ציבולסקי – לויטה עורכי דין, כולל משפטנים מומחים בהם עו”ד תאונה באופנוע בעל כישורים וכלים משפטיים אשר יבטיחו לכם קבלת פיצוי הולם בהתאם לנסיבות התאונה. עורך דין תאונה באופנוע יגבש עבורכם כתב תביעה מתאים וכן יעניק לכם טיפול מקצועי יעיל ומהיר ככל שניתן במטרה להשיג את התוצאות הרצויות והמקסימליות מבחינתכם.

צור קשר

דילוג לתוכן