עו"ד תאונה באוטובוס

תאונת דרכים באוטובוס כמוה בתאונה בכלי רכב פרטי וזאת מבחינת העובדה כי אין חשיבות לגורם האשמה, כאשר הנפגע רשאי לתבוע פיצויים מחברת הביטוח המבטחת את האוטובוס. רובן של תאונות הדרכים באוטובוס מתרחשות כתוצאה מנפילה ופציעה בתוך האוטובוס כתוצאה מסיבות שונות, דוגמת בלימה פתאומית או נפילה בשל איבוד משקל. על פי החוק בכל מקרה של נוסע אשר נפל תוך כדי נסיעה כתוצאה מאיבוד משקל או שהנוסע החל לרדת מהאוטובוס טרם הנהג עצר עצירה מוחלטת, הרי שהוא זכאי לפיצוי על פי חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים.

עורך דין תאונה באוטובוס

תאונת אוטובוס מוגדרת ככזו גם במקרים בהם אין מעורב בתאונה רכב נוסף, כל אירוע של נפיחה או חבלה בזמן הנסיעה או בעת העלייה והירידה מהאוטובוס תיחשב כתאונת אוטובוס ותזכה את הנוסע בפיצוי כתוצאה מהפגיעה. עו”ד תאונה באוטובוס עסק בכל המקרים הרלוונטיים של פגיעה במהלך נסיעה באוטובוס, כאשר טיפול מקצועי ביד עורך דין תאונה באוטובוס כולל התייחסות לכמה מקרים שונים:

נפילה באוטובוס בעת נסיעה כתוצאה מעצירה פתאומית או איבד שיווי משקל.
מעידה במדרגות של האוטובוס בזמן העלייה אליו או הירידה ממנו.
חבלה אשר נגרמה כתוצאה מבלימת חירום של הנהג.
סגירת דלת האוטובוס על איבר של נוסע.

תאונות אוטובוס

במקרה של מעורבות בתאונת אוטובוס, חשוב לנקוט בכמה פעולות אשר יאפשרו פעולה משטית יעילה בהתאם לנסיבות המקרה. עו”ד תאונה באוטובוס יאסוף את כל הפרטים הרלוונטיים לתאונה בהם:

דיווח לחברת האוטובוס על התרחשות התאונה.
רישום פרטי הנהג ומספר הרישוי של האוטובוס והעברת לידי עורך דין תאונה באוטובוס.
מסירת פרטים מלאים של עדים לתאונה אשר יכולים להעיד על השתלשלות האירועים כפי שהתרחשו וזאת בשלב של ייצוג בבית המפשט בידי עו”ד תאונה באוטובוס.
רישום השעה והמיקום המדויקים בהם התרחשה התאונה.
פנייה לטיפול רפואי והעברת כל המסמכים הרלוונטיים לידי עורך דין תאונה באוטובוס.
תאונת עבודה בדרך לעבודה

כאשר הנפגע הינו עובד באוטובוס דוגמת נהג או כרטיסן או כאשר מדובר על נוסעים שהיו בדרך למקום העבודה או ממנו לביתם, הרי שהמקרה ייחשב תאונת עבודה בדרך לעבודה. תאונת עבודה בדרך לעבודה מאפשרת לנפגעים לתבוע פיצויים על הנזקים אשר נגרמו להם הן מחברת הביטוח של האוטובוס והן מהמוסד לביטוח לאומי.

ציבולסקי – לויטה עורכי שין הינו משרד עו”ד תאונה באוטובוס הכולל צוות משפטי מקצועי המנוסה של עורך דין תאונה באוטובוס מומחה בתחום תאונות אוטובוס. משרדנו – ציבולסקי – לויטה עורכי דין, מתמחה בתביעות נזיקין וביטוח וזאת על סמך ניסיון מקצועי עשיר ורקורד של הצלחות גם בתביעות מורכבות לשביעות רצון לקוחותינו.

צור קשר

דילוג לתוכן