פיצויים תאונת דרכים

בישראל נפגעים מדי יום אנשים בשל מעורבות בתאונות דרכים, בין אם מדובר בפגיעה קלה או חמורה. כמעט בכל יום אנו שומעים על סיפורים של תאונות דרכים קטלניות המסתיימות לא אחת באופן טרגי, במוות או בפציעה חמורה. נוכח שכיחות התופעה, חשוב לדעת כי כל מי שנפגע כתוצאה מתאונת דרכים, הינו זכאי לקבלת פיצויים מחברת הביטוח ולעתים אף מהמוסד לביטוח לאומי. חוק הפיצויים תאונת דרכים אינו דורש הוכחה לגבי מי האחראי או האשם בתאונה ואין זה תנאי לזכאות לקבלת פיצויים. ביטוח החובה שאנו מחויבים לשלם נועד למקרים מסוג זה, כאשר פוליסת הביטוח תשלם פיצויים למי שנפגע בתאונה, בין אם מדובר בנהג, בנוסע או בהולכי רגל.

עו”ד תאונות דרכים

קבלת פיצויים תאונת דרכים מתבצעת על ידי תביעה של כמה גורמים וזאת בהתאם לנסיבות המקרה. במידה והנפגעים הם הנהג או נוסעים אחרים ברכב, הרי שהתביעה תוגש כנגד חברת הביטוח הבה הרכב מבוטח וכך גם במקרים של פגיעה בהולך רגל. במקרה של תאונת פגע וברח, פיצויים תאונת דרכים מתקבלים מקרן פיצויים מיוחדת אשר הוקמה לצורך טיפול במצב זה, בו לא ניתן להגיש תביעה כנגד חברות הביטוח. בכל מקרה של מעורבות בתאונת דרכים חשוב לפנות לגורם משפטי מקצועי ושהוא עו”ד תאונות דרכים זאת במטרה לשמור ולממש את זכויותיכם הנוגעים לקבלת פיצויים תאונת דרכים באמצעות הגשת תביעות תאונות דרכים בכל מקרה של נזקי גוף או נפש. עו”ד תאונות דרכים המתמחה בהגשת תביעות תאונות דרכים, יבטיח לכם מיצוי זכויות הכוללות נזקי גוף פיצויים ופיצוי עבור פגיעה נפשית או אחרת.

נזקי גוף פיצויים

לאחר התרחשות תאונת דרכים חשוב לפנות לקבלת טיפול רפואי במהירות, גם כאשר נראה כי הפגיעה אינה חמורה וכן יש לתעד את התאונה והנזקים שנגרמו בעקבותיה. נקיטה בסדר הפעולות הנכון יסייע בידי עו”ד תאונות דרכים לבנות את תיק התביעה באופן המבוסס על עובדות כך שיהיה מגובש היטב טרם הוא מוגש לגורמים הרלוונטיים. נזקי גוף פיצויים ניתנים ונקבעים על פי כמה פרמטרים בהם מידת הכאב והסבל, אובדן הכנסות, חומרת הפציעה, גיל הנפגע, שיעור הנכות לצמיתות וכו’.

תביעות תאונות דרכים

ציבולסקי – לויטה עורכי דין, הינו משרד המתמחה בתחום תביעות נזיקין וביטוח וזאת בעזרת צוות משפטנים בכיר ומנוסה הכולל עו”ד תאונות דרכים מומחה בתחום תביעות תאונות דרכים, נזקי גוף פיצויים, פיצויים תאונת דרכים ועוד. אנו במשרד ציבולסקי – לויטה עורכי דין, נשמח להעמיד לרשותכם את הידע המקצועי הרב אשר צברנו לאורך השנים ואת הכלים המשפטיים היעילים ביותר על מנת לסיים את הטיפול בתיק התביעה במהירות האפשרית, תוך השגת תוצאות מקסימליות לשביעות רצונכם.

צור קשר

דילוג לתוכן