נזק גוף בתאונת דרכים

נזק גוף בתאונת דרכים – חשיבותו של התיעוד

אחרי תאונת דרכים שבה נגרם נזק כלשהו לגוף, בדרך כלל מצב הרוח סוער וקשה לחשוב בהיגיון. יחד עם זאת, ככל שהדבר מתאפשר יש להתחיל לחשוב על היום שאחרי, כלומר היום שבו תתבעו את הפיצויים המגיעים לכם מחברת הביטוח.

מדוע חשוב לאסוף תיעוד?

אתם יודעים שסבלתם מנזק גוף בתאונת דרכים, ואתם יודעים כמה הוא היה כואב, כמה סבל היה כרוך בו, את הטיפולים שלהם נדרשתם, ימי העבודה שהפסדתם וכדומה. ואולם, במידה שתביעת הביטוח בגין נזק גוף בתאונת דרכים מגיעה לבית המשפט, השופט אינו ידע דבר וחצי דבר מלבד המסמכים שתגישו לו. הם אלו שיספרו את הסיפור ורצוי שהוא יהיה מלא ככל האפשר, כנגד הסיפור שתספר חברת הביטוח – אשר מטרתו להקטין את החבות שלה כלפיכם.

אז אילו מסמכים צריך לאסוף?

בקצרה, צריך לאסוף הכל. ביתר אריכות, עליכם לאסוף את הפרטים של כל הגורמים המעורבים בתאונה, כגון נהגים, רכבים והחברות המבטחות שלהם. כמו כן, את הנזקים שנגרמו לכם חשוב לצלם במצלמת הסמארטפון באופן ברור ויותר מתמונה אחת. לאחר מכן כאשר אתם מגיעים לבית החולים יש לאסוף את תיעוד כל הטיפולים שניתנו לכם וכמובן את הדו”ח המלווה את שהותכם במקום. אחרי שיוצאים מבית החולים יש לפנות למשטרה ולדווח על התאונה ולשמור על האישור הניתן לכם. מעבר לכך, עורך הדין המלווה אתכם ינחה אתכם לאיסוף ושמירת מסמכים רבים נוספים, כגון תיעוד וקבלות של טיפולים רפואיים שביצעתם לאורך זמן לאחר התאונה, תרופות שהייתם צריכים לקנות, תלושי שכר מלפני ומאחרי התאונה שיכולים להעיד על הפסדי השתכרות שנגרמו לכם, אישורי מחלה וכו’.

ומה עושים מכאן והלאה?

עורך הדין המייצג אתכם תובע את נזקי הגוף מחברת הביטוח, כאשר הדברים יכולים להגיע לידי פשרה מחוץ לבית המשפט, או לחילופין להידרש לפסק דין. יש לזכור שככל שהתיעוד והמסמכים שאספתם הינם יותר מלאים ומפורטים, כך גדלים משמעותית הסיכויים לקבלת פיצויים גבוהים יותר מחברת הביטוח, המשקפים נאמנה את הנזקים שנגרמו לכם.

לפרטים נוספים וקבלת ייעוץ הנכם מוזמנים לפנות אל משרדנו בטלפון 052-6525152.

 

צור קשר

דילוג לתוכן