משרד עורכי דין נזיקין בתל אביב

בחירה נכונה של משרד עורכי דין נזיקין בתל אביב

משרד ציבולסקי – לויטה הינו משרד עורכי דין נזיקין בתל אביב המחזיק בניסיון רב שנים, וכבר טיפל בהצלחה בקשת רחבה של תיקים בדרגות מורכבות ובהיקפים שונים. מומחיות המשרד מתפרשת על פני כלל דיני הנזיקין והביטוח, וזאת בדגש על פקודת הנזיקין, חוק הביטוח הלאומי, חוק חוזה הביטוח, חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים ועוד. לאורך השנים ייצגנו את לקוחותינו בדיונים מול חברות הביטוח והביטוח הלאומי, ליווינו אותם בשלבים השונים של התביעות, וכמו כן ייצגנו בכלל הערכאות המשפטיות למן השלום ועד העליון.

פרמטרים לבחירת עורך הדין

אם תקלידו בגוגל את הביטוי “עורך דין נזיקין בתל אביב” בוודאי תקבלו כמה וכמה תוצאות. יחד עם זאת, חשוב להבין כי עורכי דין נזיקין בתל אביב אינם עשויים מקשה אחת, והם נבדלים זה מזה במידת הניסיון, ביכולות המקצועיות, בטיב השירות, בתחומי המומחיות ועוד. מצד שני, לבחירה נכונה של עו ד נזיקין תל אביב יכולה להיות השפעה מהותית על ההליך העומד להתקיים, החל משלביו הראשוניים, דרך בניית האסטרטגיה המיטבית, ועד לטיב הייצוג ולהשגת התוצאות האופטימאליות. עקב החשיבות הגדולה של עורך דיו נזקי גוף בתל אביב, בבואכם ליצור קשר עימו מומלץ לשים את הדגש על מספר היבטים בסיסיים:

מומחיות אמיתית בדיני נזיקין – עקב ריבוי עורכי הדין, לעיתים קרובות משרדים עובדים באופן אקלקטי ומטפלים בו זמנית בדיני נזיקין, דיני משפחה, פלילים ועוד. מטבע הדברים, ככל שמשרד יותר ממוקד בתחום עיסוקו כך הידע והבקיאות שלו בחוקים, בתקנות, בפסיקה ובהתנהלות מול הגופים המעורבים ובהליכים השונים הינם מעמיקים יותר וכפועל יוצא יכולתו לספק מענה מיטבי.
ניסיון – כמו בתחומים מקצועיים אחרים, גם משרד עורכי דין בתל אביב שמחזיק בניסיון רב מהווה יתרון. אין אנו אומרות שעו”ד מתחיל אינו יכול לספק מענה טוב, אולם ברור שהניסיון יכול להוביל לראיית-על טובה יותר של התיק, לתמונה בהירה יותר, לזירוז וייעול ההליכים, וכדומה.
מומחיות בביטוח – לא פעם, תיקי נזיקין מערבים בצורה כזו או אחרת את החברה המבטחת, ורשויות מבטחות כמו הביטוח הלאומי. בין אם מדובר בתאונת עבודה, תאונת תלמידים, נפילה ברחוב, רשלנות רפואית, תאונת דרכים וכדומה, חשוב מאוד שלעורך הדין שאליו אתם פונים יהיה ניסיון רב והיכרות מלאה עם הגופים הללו ועם ההליכים הרלוונטיים.
לפרטים נוספים, קבלת ייעוץ וקביעת פגישה ראשונה עם עורך דין נזיקין בתל אביב, הנכם מוזמנים לפנות אל משרדנו בטלפון 052-6525152.

צור קשר

דילוג לתוכן