עורך דין תאונות עבודה בתל אביב

כאשר מתרחשת תאונה, לא תמיד ברור האם זאת תאונת עבודה ומי הוא האחראי על מתן פיצויים לנפגע, לא פעם חברות הביטוח או הביטוח לאומי מנסים להטיל ספק בכך שהתאונה שהתרחשה היא אכן תאונת עבודה, תפקידו של עו”ד הוא לעזור לנפגע למצות את זכויותיו ולהסביר לו איזה פיצויים הוא יכול לקבל. עפ”י חוק הביטוח הלאומי, תאונת עבודה, הינה תאונה אשר אירעה לעובד עקב או במהלך עבודתו, וכוללת גם תאונה שאירעה בדרכו לעבודה או בחזרה ממנה. תאונה עפ”י הגדרתה היא מקרה פתאומי, חד פעמי ולא צפוי שהתרחש כתוצאה מגורם חיצוני. אפשר כמובן גם להגיש תביעות נוספות לשם קביעת דרגת נכות למוסד לביטוח לאומי בגין מחלת מקצוע או מיקרו-טראומה.

למידע נוסף לחצו כאן

מהן תביעות הרשלנות הנפוצות כנגד מעסיקים בתל אביב?

תביעות שכיחות הן: תאונות באתרי בנייה, תאונות של נפילה מגובה, תאונות דרכים של שליחים, שימוש לא נכון בציוד במפעלים ועוד. תאונות עבודה יכולה גם לגרום לנזק נפשי, שקרה כתוצאה מכל אירוע תאונתי ואפילו יכול להגיע עד לנכות נפשית לצמיתות.

עורך דין תאונת עבודה בתל אביב – מהו תהליך העבודה עם לקוח?

אנו עורכים פגישת היכרות עם הלקוח ובה אנו משוחחים ומבררים לעומק את כל פרטי האירוע, אנו עורכים בדיקה מקיפה על מנת לבדוק את כל המקורות מהם ניתן לקבל פיצוי עבור תאונת העבודה. במהלך הפגישה אנו מבררים האם יש עילה לתביעת נזיקין ולאחר מכן מגישים תביעה לביטוח לאומי. כמו כן אנו בודקים האם לנפגע יש פוליסות ביטוח שמהן הוא יכול לקבל פיצוי נוסף.

עורך דין תאונות עבודה בתל אביב

עורך דין תאונות עבודה תל אביב – האם יש צורך להגיע למשפט?

הטיפול בכל לקוח נעשה באופן אישי ע”י אחת מהשותפות במשרד, אנו משקיעות את כל המאמצים על מנת שכל אחד יקבל את התוצאה הטובה ביותר. אנחנו מנסות כל גישה על מנת שהלקוחות שלנו ימצו את כל הזכויות המגיעות להם (ייצוג בוועדות הרפואיות של ביטוח לאומי וקבלת חוות דעת מקצועיות של רופאים מומחים). לא פעם התיק מגיע לבית משפט ושם אנו נלחמות עבור הלקוח לקבלת פסק דין עם התוצאות הטובות ביותר עבורו.

משרד ציבולסקי-לויטה מתמחה מזה שנים רבות בדיני הנזיקין והביטוח עם דגש מיוחד על נפגעי תאונות עבודה. אנו בעלי ניסיון של שנים רבות בייצוג בבית המשפט על כל ערכאותיו (בתי משפט השלום, המחוזי והעליון).

לקוחותינו מטופלים על ידי אחת השותפות במשרד באופן אישי. בזכות הניסיון הרב, הידע וההופעות המרובות בבתי המשפט, כל לקוח שלנו יכול להיות סמוך ובטוח שענייניו מטופלים על ידנו באופן המקצועי והמסור ביותר. אם אתם מעוניינים לשמוע עוד על עורך דין תאונות עבודה בתל אביב מקצועי שילווה אתכם לכל אורך הדרך, אתם מוזמנים לצור איתנו קשר בטלפון נייד: 052-6525152 או כאן.

צור קשר

דילוג לתוכן