עורך דין תאונות

עורך דין תאונות דרכים קשות

מדי שנה נהרגים מאות אנשים בתאונות דרכים, מאז קום המדינה מתו עשרות אלפים, מהם מעל כ-5000 ילדים. מספר ההרוגים הינו גבוה מזה של כלל חללי המלחמות הרבות שעברה ישראל. אין ספק, שתאונות דרכים הן אחת הבעיות הבוערות והכאובות ביותר הקיימות בישראל כיום.

דברו איתנו

052-6525152phone
במיילpencil  

למידע נוסף לחצו כאן

בנוסף, גם תאונות אחרות, כגון תאונות עבודה, עלולות להסתיים במוות.

כל תאונה, היא אירוע מפחיד ולא נעים על אחת כמה וכמה כאשר מדובר על תאונה קטלנית.  תאונה קטלנית היא תאונה שנהרגים בה בן-אדם אחד או יותר. אופן חישוב הפיצוי המגיע למי שהיו תלויים לפרנסתם באותו אדם שנהרג וליורשים של אותו אדם, שונה מאד מאופן חישוב הפיצוי במקרים אחרים. במקרה שבו אדם קרוב אליכם נהרג, חס וחלילה, בתאונה קטלנית חשוב מאד להיעזר בעורך דין תאונות קטלניות המכיר את החוק והפסיקה ואשר יכול להשיג את הפיצוי המקסימלי המגיע ליורשים ולמי שהיו תלויים באותו אדם שנהרג.

עורך דין תאונות קשות – מה ניתן לתבוע במקרה של תאונה קשה?

הפגיעות בתאונות עלולות להיות קשות ולגרור בעקבותיהן נזקים פיסיים ונפשיים לכל החיים. נפגעים בתאונות קשות יתקשו לשוב לשגרת חייהם הרגילה ובעקבות כך נגרם להם נזקים כספיים גדולים. כך, למשל, מי שנפגע קשה בתאונה יתקשה תקופה ארוכה, אם בכלל, לשוב לעבודתו, יזדקק לטיפולים רבים שחלקם אינו בסל הבריאות, יזדקק לעזרה רבה ולעיתים אף להתאמת דירתו למצבו החדש. במקרה כזה ניתן לתבוע פיצוי בגין מלוא הנזקים שנגרמו מהגורם האחראי.

עורך דין תאונות קטלניות וקשות

משרד ציבולסקי-לויטה מתמחה מזה שנים רבות בדיני הנזיקין והביטוח עם דגש מיוחד על חוק פיצויים לנפגעי תאונות דרכים ועבודה. אנו בעלי ניסיון של שנים רבות בייצוג בבית המשפט על כל ערכאותיו (בתי משפט השלום, המחוזי והעליון).

לקוחותינו מטופלים על ידי אחת השותפות במשרד באופן אישי. בזכות הניסיון הרב, הידע וההופעות המרובות בבתי המשפט, כך לקוח שלנו יכול להיות סמוך ובטוח שענייניו מטופלים על ידנו באופן המקצועי והמסור ביותר. אם אתם מעוניינים לשמוע עוד על עורך דין תאונות קשות מקצועי שילווה אתכם לכל אורך הדרך, אתם מוזמנים לצור איתנו קשר בטלפון נייד: 052-6525152 או כאן.

 

 

צור קשר

דילוג לתוכן