עו"ד תאונות עבודה מומלץ

עורך דין לענייני תאונות עבודה

בכל שנה נפגעים בישראל עשרות אלפי אנשים בתאונות עבודה, חלק מהפגיעות הן קשות מאוד ואף מסתיימות במוות. תאונות עבודה מתרחשות לרוב בתחומי מקצוע הכוללים עבודה פיזית (עבודה באתרי בנייה, עבודה עם מכונות, עבודה בגובה ועוד), אך חשוב לזכור שתאונת עבודה עלולה לקרות לכל אחד מאיתנו. אנו נמצאים שעות רבות מאוד בעבודה בכל יום, וכך גדלים הסיכויים שניפגע במקום העבודה. תאונה המתרחשת בזמן העבודה (גם אם אתם בדרך מהעבודה או בחזרה ממנה), יכולה לגרור בעקבותיה השלכות הרות גורל על איכות חייו של הנפגע ומשפחתו במשך שנים ארוכות. לפעמים הפגיעה יכולה להיות גופנית אך לא פעם היא יכולה להתבטא גם כפגיעה נפשית.

למידע נוסף לחצו כאן

כאשר הפגיעה הינה משמעותית היא עלולה להביא לאובדן כושר עבודה בטווח קצר או ארוך ופעמים רבות הנפגע זקוק באופן נואש לכספי פיצויים אשר יעזרו לו לעבור את התקופה הקשה על מנת להתאושש ולחזור לחיים רגילים. במקרים אלו כדאי לקבל סיוע מקצועי של  עורך דין לענייני תאונות עבודה, אשר יוכל לסייע לנו למצות את הזכויות המגיעות לנו לפי חוק.

עורך דין תאונות עבודה – למה חשוב להתייעץ?

במקרה של תאונת עבודה ניתן להגיש תביעה כנגד שלושה גורמים עיקריים: תביעה כנגד המעסיק או צד ג’, תביעה כנגד המוסד לביטוח לאומי, תביעה לפי פוליסת ביטוח. עו”ד תאונות עבודה יוכל לעזור לממש את הזכויות של הנפגע בצורה הטובה ביותר, מכיוון שהוא מכיר את כל סעיפי החוקף פוליסות הביטוח והפסיקה וידע כיצד ניתן למקסם את הפיצויים המגיעים לנפגע.

תאונת עבודה עורך דין – מתי כדאי להיעזר?

ההמלצה שלנו היא לקבל עזרה של עו”ד תאונת עבודה, בשלבים הראשוניים ביותר, באופן זה העו”ד יוכל לתת הכוונה וייעוץ, על מנת שתוכלו לממש ביעילות ומהירות את הזכויות המגיעות לכם.

עורכי דין תאונות עבודה – המלצות

  • תיעוד – במידה ונפגעתם במקום העבודה, חשוב שהנפגע או אדם מטעמו יתעד קרוב ככל האפשר לזמן הפגיעה, את המקום (צילומים) וכן יגבה עדות מאנשים שהיו נוכחים בזמן האירוע.
  • פנייה לטיפול – גם אם הפגיעה איננה חמורה מאוד, חשוב מאוד ללכת לטיפול רפואי, לעתים הפגיעה עלולה להחמיר ובמידה ואין עדות לטיפול עלול הדבר לגרום לקושי בהוכחת הקשר בין נסיבות הפגיעה לתאונה.
  • מסמכים רפואיים וקבלות על הוצאות – חשוב לשמור כל מסמך רפואי וקבלה הקשורים לתאונת עבודה ולהחתים את המעביד על טפסים מיוחדים שנועדו לצורך קבלת טיפול רפואי ללא עלות ולצורך הגשת תביעה לביטוח לאומי.
  • ביטוח לאומי – חשוב להגיש את התביעה לביטוח לאומי כמה שיותר מהר.
עו"ד תאונות עבודה מומלץ

עורך דין לתאונות עבודה – מהי תאונת עבודה?

לפי ההגדרה בחוק הביטוח הלאומי, תאונת עבודה, היא תאונה אשר אירעה לעובד עקב או במהלך עבודתו, וכוללת גם תאונה שאירעה בדרכו לעבודה או בחזרה ממנה. תאונה הינה מקרה פתאומי, חד פעמי ולא צפוי אשר התרחש כתוצאה מגורם חיצוני. אפשר גם להגיש למוסד לביטוח לאומי תביעות בגין מחלת מקצוע או מיקרו-טראומה.

איך בוחרים עורך דין תאונת עבודה מומלץ?

ההמלצה שלנו היא לבחור עורך דין מומחה לתאונות עבודה, שזהו תחום עיסוקו המרכזי. בדרך כלל ככל שהניסיון של עו”ד בתחום גדול יותר, כך התהליך יוכל להתרחש מהר יותר והנפגע יוכל לקבל את כספי הפיצויים המגיעים לו בצורה מהירה וחלקה. כאשר פונים למשרד קטן ואיכותי, ניתן קבל יחס אישי ומקצועי כך שאתם תרגישו שאתם נמצאים בידיים הטובות ביותר.

מתי תובעים את ביטוח לאומי ומתי את המעסיק?

במקרה של תאונת עבודה אפשר לתבוע את ביטוח לאומי. כאשר מגישים תביעה כנגד המעסיק בשל תאונת עבודה, צריך להוכיח שתאונת העבודה התרחשה כתוצאה מרשלנות של המעסיק. ניתן לתבוע הן על פגיעה גופנית והן על פגיעה נפשית.

משרד ציבולסקי-לויטה מתמחה מזה שנים רבות בדיני הנזיקין והביטוח עם דגש מיוחד על תביעות נזיקין בגין תאונות עבודה. אנו בעלי ניסיון של שנים רבות בייצוג בבית המשפט על כל ערכאותיו (בתי משפט השלום, המחוזי והעליון).

עורך דין תאונת עבודה

לקוחותינו מטופלים על ידי אחת השותפות במשרד באופן אישי. בזכות הניסיון הרב, הידע וההופעות המרובות בבתי המשפט, כל לקוח שלנו יכול להיות סמוך ובטוח שענייניו מטופלים על ידנו באופן המקצועי והמסור ביותר. אם אתם מעוניינים לשמוע עוד על משרד עורכי דין תאונת עבודה מקצועי שילווה אתכם לכל אורך הדרך, אתם מוזמנים לצור איתנו קשר בטלפון נייד: 052-6525152 או כאן.

צור קשר

דילוג לתוכן