עו"ד תאונות דרכים מומלצים

עורך דין לענייני תאונות דרכים

במדינת ישראל יש מעל ל-3,500,000 מיליון רכבים, הכבישים צפופים ופקוקים, וכל שנה מתרחשות עשרות אלפי תאונות דרכים. במעל ל-10,000 מהתאונות יש נפגעים, מאות מתים מדי שנה ומאות נשארים נכים לכל ימי חייהם. תאונות דרכים מתרחשות בכל יום ולכן כדאי לדעת מראש מה לעשות בעת אירוע של תאונת דרכים. תאונת דרכים היא אירוע מלחיץ מאוד, אך ידיעת התהליך יכולה להקל על המעורבים בתאונה בזמן אמת ולעזור לעבור את התאונה בצורה קלה יותר וגם תסייע לכם בעתיד מבחינה משפטית.

למידע נוסף לחצו כאן

מהן העצות החשובות של עו”ד תאונות דרכים?

הפרטים החשובים שכדאי לרשום בזמן תאונה:

  • פרטי כלי הרכב שהיו מעורבים בתאונה (לוחית הזיהוי של הרכב).
  • מספר פוליסת הביטוח של הנהגים והרכבים (כולל שם חברת הביטוח).
  • פרטים ליצירת קשר: מספר טלפון, אימייל וכו’.
  • במידה ויש עדים לתאונה – כדאי לבקש פרטי קשר גם שלהם.
  • צילום – מכיוון שלכל אחד מאיתנו יש סמארטפון, כדאי לצלם באמצעותו כל פיסת מידע שתוכל לעזור בעתיד (כדאי לצלם את המסמכים של המעורבים בתאונה, את הרכבים ואת אזור התאונה).


האם כדאי למסור הודעה במשטרה?

חשוב מאוד למסור למשטרה הודעה על דבר התאונה, אולם לפני מסירת ההודעה מומלץ להתייעץ עם עורך דין לענייני תאונות דרכים. החשיבות של הודעה למשטרה היא בכך שהתאונה מתועדת במסמך רשמי וכך קשה יותר לחברות הביטוח להכחיש את קרות התאונה, כמו כן יש חשיבות למסמך המשטרתי גם בטיפול העתידי מול גורמים רפואיים שונים (על מנת שקופת החולים תעניק טיפול רפואי ללא עלות ותקבל החזר מהביטוח יש צורך באישור מהמשטרה).


עורך דין תאונות דרכים – המלצות לגבי טיפול רפואי

יש לאסוף ולשמור כל מסמך הקשור לטיפול הרפואי במידה ונפגעתם. ללא מסמכים אלו, עבודתו של עו”ד תאונת דרכים, תהיה מסובכת בהרבה ותאלצו לשאת בעלויות נוספות של העתקת התיקים הרפואיים.. ללא מסמכים ואישורים רפואיים יהיה קשה הרבה יותר לקבל החזר הוצאות ופיצוי מתאים. במידה ואתם מרגישים שנפגעתם בתאונה, חשוב לפנות לטיפול רפואי באופן מיידי.

עו

עורך דין תאונת דרכים – קבלת הוצאות רפואיות

מי שנפגע בתאונת דרכים זכאי לקבל פיצוי מחברות הביטוח עבור כל ההוצאות והנזקים שקרו בעקבות תאונת הדרכים. חשוב לשמור את כל הקבלות בגין ההוצאות הקשורות בתאונת דרכים.


החשיבות של עורכי דין תאונות דרכים – התנהלות מול חקירת ביטוח

לאחר שמוגשת תביעה בגין תאונת דרכים, חברת הביטוח ממנה חוקר ביטוח הבודק את כל פרטי התאונה ומוציא דו”ח מפורט עם מסקנותיו.. חוקר הביטוח עובד מטעם חברת הביטוח ולכן עבודתו נעשית לצורך קידום האינטרסים שלה. כאשר נפגע מיוצג ע”י עו”ד מומחה לתאונות דרכים, חל איסור על החוקר ליצור עם הנפגע קשר, אלא דרך עורך הדין. במקרה של תאונות דרכים, עורך דין יחסוך לכם “כאב ראש” רב ובעיות העלולות להיווצר מול חוקר הביטוח שיקדם את האינטרסים של חברת הביטוח ולא את אלו של הנפגע.


עורך דין תאונות דרכים מומלץ

אם עברתם תאונת דרכים, עורכי דין רבים יוכלו לתת מענה, אך חשוב מאוד לבחור עו”ד שזהו תחום התמחותו, מכיר לעומק ועוסק בהתמחות הייחודית הזאת.


למה צריך עורך דין, תאונה דרכים או טיפול מול הביטוח

כאשר מתרחשות תאונות דרכים, עורך דין מיומן יוכל להעניק מניסינו הרב ולסייע בהשגת הפיצויים המקסימליים המגיעים לכם עפ”י חוק. ההמלצה שלנו  היא לפנות באופן מיידי לעו”ד כאשר מתרחשת תאונת דרכים, לא פעם ההמלצות שלו יוכלו לחסוך לכם בהמשך זמן מיותר וכסף רב.

משרד ציבולסקי-לויטה מתמחה מזה שנים רבות בדיני הנזיקין והביטוח עם דגש מיוחד על חוק פיצויים לנפגעי תאונות דרכים. אנו בעלי ניסיון של שנים רבות בייצוג בבית המשפט על כל ערכאותיו (בתי משפט השלום, המחוזי והעליון) ומתמחים גם בתאונות דרכים בנסיבות מיוחדות ובלתי שגרתיות.


עורך דין מומחה לתאונות דרכים

לקוחותינו מטופלים על ידי אחת השותפות במשרד באופן אישי. בזכות הניסיון הרב, הידע וההופעות המרובות בבתי המשפט, כל לקוח שלנו יכול להיות סמוך ובטוח שענייניו מטופלים על ידנו באופן המקצועי והמסור ביותר. אם עברתם תאונת דרכים, עורך דין, מקצועי ילווה אתכם לכל אורך הדרך, אתם מוזמנים לצור איתנו קשר בטלפון נייד: 052-6525152 או כאן.

צור קשר

דילוג לתוכן