תביעות נזיקין בגין החלקה בעבודה

תאונת עבודה

ענף הבניין נחשב לאחד הענפים המסוכנים ביותר לעובדים בהם, אתר בנייה הינו סביבת עבודה מורכבת המשתנה כל העת, ומאפיינים אותה, עבודה בגובה רב, שימוש בכלי הרמה שונים, הנפת מטענים כבדים מאוד, ושימוש במכשירי עבודה בעלי משקל רב, עוצמה ואנרגיה, היוצרים סיכונים רבים. תאונות רבות מתרחשות כתוצאה מנפילה מגובה אשר תוצאותיה קטלניות.

למידע נוסף לחצו כאן

סיבות נוספות לתאונות הרבות היא חוסר מקצועיות ומיומנות של חלק מהעובדים והעדר הדרכה מצד המעסיקים, כמו כן העבודה הפיזית המאומצת  מתבצעת לא פעם בתנאים סביבתיים קשים ומשתנים.

למה חשוב להיעזר בשירותיו של עו”ד תאונות עבודה בענף הבניה?

במידה והפגיעה הינה חמורה הדבר עלול להביא לאובדן של כושר עבודה בטווח קצר או ארוך ובמקרים רבים העובד זקוק באופן נואש לכספי פיצויים אשר יעזרו לו לעבור את התקופה הקשה על מנת להתאושש ולחזור לחיים רגילים. במקרים כאלו כדאי מאוד לקבל סיוע מקצועי של  עורך דין מומחה בתחום, אשר יוכל לכוון את הנפגע ומשפחתו כיצד למצות את הזכויות המגיעות על פי חוק.

תביעת נזיקין נפילות מגובה – מה לעשות לאחר נפילה בעבודה?

הדבר החשוב ביותר לעשות הוא לתעד את מקום הנפילה ואת החבלות והפגיעות שקרו בעקבות הנפילה. במידה ואינכם יכולים לצלם, בקשו מנוכחים אחרים באירוע לצלם ולתעד. כיום לכל אחד מאיתנו יש מצלמה איכותית בסמארטפון, ככל שמספר הצילומים יהיה רב יותר כך יהיה ניתן להשתמש בהם מאוחר יותר על מנת שיסייעו בהגשת התביעה. במידה והיו עדים נוספים לנפילה, יש לבקש מהם את פרטי ההתקשרות איתם (טלפון, אימייל וכו’). חשוב לרשום את פרטי התאונה, המוח האנושי נוטה להדחיק טראומות ואנשים רבים לא מצליחים לזכור פרטים חשובים, לכן חשוב לכתוב מוקדם ככל האפשר פרטים רבים ככל האפשר (מיקום מדויק של מקום התאונה, תאריך וזמן התאונה, זמן הפינוי ממקום התאונה והאם היו עדים לאירוע).

תביעות נזיקין בגין החלקה בעבודה

תביעות נזיקין בגין החלקה בעבודה

לא כל תאונות העבודה הן בהכרח קטלניות או גורמות לפציעות חמורות, לעתים עובדים (במפעל, אולם תצוגה, חנות או באזור פתוח), מחליקים על הרצפה כתוצאה מכתם שמן, או כל מפגע אחר שלא היה אמור להיות באותה נקודה וגרם להחלקת הנפגע. הפגיעה יכולה להיות קלה ולא להשאיר את רישומה אך לא פעם החלקה עלולה להיגמר בשבר מסובך, פגיעת ראש ועמוד שידרה. פציעות מסוג זה עלולות לגרום לאובדן ימי עבודה רבים, ימי אשפוז והוצאות רבות בשל סיעוד. על מנת לקבל פיצוי כספי הולם בגין הפגיעה מומלץ לפנות לעורך דין המתמחה בנושא.

משרד ציבולסקי-לויטה מתמחה מזה שנים רבות בדיני הנזיקין והביטוח עם דגש מיוחד על תאונות עבודה. אנו בעלי ניסיון של שנים רבות בייצוג בבית המשפט על כל ערכאותיו (בתי משפט השלום, המחוזי והעליון).

לקוחותינו מטופלים על ידי אחת השותפות במשרד באופן אישי. בזכות הניסיון הרב, הידע וההופעות המרובות בבתי המשפט, כל לקוח שלנו יכול להיות סמוך ובטוח שענייניו מטופלים על ידנו באופן המקצועי והמסור ביותר. אם אתם מעוניינים לשמוע עוד על תביעת נזיקין נפילות מגובה וזכויותיכם, אתם מוזמנים לצור איתנו קשר בטלפון נייד: 052-6525152 או כאן.

צור קשר

דילוג לתוכן