תאונת דרכים בדרך לעבודה

דברו איתנו

052-6525152phone
במיילpencil  

למידע נוסף לחצו כאן

במידה וחוויתם פגיעה של תאונת דרכים בדרך לעבודה או תאונה בדרך חזרה מהעבודה, התאונה נחשבת לפי חוק ביטוח לאומי כתאונת עבודה. לפיכך על הנפגע להגיש תביעה הן למוסד לביטוח לאומי והן לחברת הביטוח (ביטוח החובה של הרכב). בתביעתה למוסד לביטוח לאומי הנפגע יצטרך להוכיח שתאונת הדרכים אכן הייתה תאונה בדרך לעבודה או ממקום העבודה אל ביתו.

תאונת דרכים בדרך מהעבודה – האם סטייה מהדרך היא גם תאונת עבודה?

במידה וסטיתם מהדרך היומיומית שלכם מהבית לעבודה (עצרתם לקניות במכולת, עצרתם בדואר על מנת לקחת חבילה וכו’), ונפגעתם בתאונת דרכים כנראה שהתאונה לא תוכר כתאונת עבודה,. פעמים רבות המקרים הם גבוליים מאוד ולכן חשובה חוות דעתו של עורך דין המתמחה בנושא תאונות דרכים ותאונות עבודה.

האם תאונת דרכים בעת מילוי תפקיד היא תאונות עבודה?

במידה ובשל תפקידו נשלח הנפגע לבצע עבודה או לתת שירותים ללקוחות, עבור המעביד, ובדרך התרחשה תאונת דרכים, מקרה זה יוכר ע”י ביטוח לאומי כתאונת עבודה.

תוך כמה זמן יש להגיש תביעה לתשלום דמי פגיעה בעבודה?

תביעות תאונת עבודה יש להגיש עד שנה מיום התאונה, הגשת התביעה לאחר מכן עלולה לפגוע מאוד בזכאות לתשלום. אדם אשר נותר עם נכות מהפגיעה יכול להגיש תביעה לגמלת נכות מהעבודה.

את מי תובעים במקרה של תאונת דרכים בחזרה מהעבודה או אל מקום העבודה?

במקרה של תאונת דרכים הנחשבת גם כתאונת עבודה ניתן לתבוע גם את ביטוח לאומי וגם את חברת הביטוח של הרכב. חשוב לזכור שהנפגע לא יקבל כפל פיצויים הן מביטוח לאומי והן מחברת הביטוח. הכספים שיתקבלו מהביטוח הלאומי יקוזזו מהפיצוי שעל חברת הביטוח יהיה לשלם לנפגע. לפיכך חשוב מאוד להתייעץ עם עורך דין על מנת לקבל חוות דעת מקצועית אשר יסביר מהם מסלולי התביעה הנכונים. חשוב לזכור שבמידה ולא פניתם לביטוח לאומי אתם עלולים לא לקבל את מלוא הזכויות המגיעות לכם עפ”י חוק.

תאונת דרכים בדרך לעבודה

תאונת דרכים בדרך לעבודה זכויות – מתי כדאי להתחיל את התהליך עם עורך דין?

ההמלצה שלנו היא לקבל עזרה של עו”ד המתמחה בנושא תאונות דרכים ותאונות עבודה, כבר בשלבים הראשוניים ביותר, כך עוה”ד יוכל לתת הכוונה וייעוץ מדויקים שימנעו מכם לבצע טעויות, ע”י פנייה לעו”ד תוכלו  לממש את זכויותיכם ביעילות ומהירות ללא תקלות בירוקרטיות.

תאונה בדרך לעבודה זכויות מלאות

משרד ציבולסקי-לויטה מתמחה מזה שנים רבות בדיני הנזיקין והביטוח עם דגש מיוחד על חוק פיצויים לנפגעי תאונות דרכים ותאונות עבודה. אנו בעלי ניסיון של שנים רבות בייצוג בבית המשפט על כל ערכאותיו (בתי משפט השלום, המחוזי והעליון).

לקוחותינו מטופלים על ידי אחת השותפות במשרד באופן אישי. בזכות הניסיון הרב, הידע וההופעות המרובות בבתי המשפט, כל לקוח שלנו יכול להיות סמוך ובטוח שענייניו מטופלים על ידנו באופן המקצועי והמסור ביותר. אם אתם מעוניינים לשמוע עוד על תאונה בדרך לעבודה תאונת עבודה וזכויותיכם, אתם מוזמנים לצור איתנו קשר בטלפון נייד: 052-6525152 או כאן.

צור קשר

דילוג לתוכן